دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان عنوان کرد، به منظور ارائه بیشتر و بهتر خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با سومین مرکز جراحی و ناباروری در استان قرارداد همکاری انعقاد گردید.

صفیر گیلان؛دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام خبرانعقاد قرارداد همکاری با سومین مرکز جراحی و ناباروری (مهر) در گیلان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز کاهش هزینه های بیمه شدگان، در سالجاری با سومین مرکز ناباروری (مهر) قرارداد همکاری امضاء نمود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان عنوان کرد: تاکنون ۲۰۴۰ پرونده برای افراد نابارور در معاونت خرید راهبردی این مدیریت تشکیل شده است تا بیماران بیمه شده تامین اجتماعی در صورت مراجعه به مراکز ناباروری طرف قرارداد(الزهرا، مهر و بیمارستان پارس) و بهره مندی از خدمات درمانی این سه مرکز از پرداخت تعرفه مربوطه تا ۹۰درصد معاف گردند.
وی افزود؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سالجاری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال مطالبات طرفهای قرارداد(ناباروری) که به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه نموده اند، را پرداخت نموده است.