رئیس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته در رشت با اشاره به تلاش مدیریت شهری رشت به منظور اجرای شبکه حمل و نقل مطلوب در رشت گفت: مدیریت شهری به دنبال ایجاد بهترین خدمات حمل و نقل و در خور شأن همشهریان عزیز است.

به گزارش  صفیرگیلان ازرشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو با بیان اینکه این نمایشگاه در سطح بازارهای جهانی روز دنیا است اظهار کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری در جریان بازدید از این نمایشگاه ، شناسایی شرکت های حمل و نقل قوی، تعامل و ارتباطی در جهت تجهیز ناوگان عمومی حمل و نقل در سطح شهر رشت است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر شهر رشت در هر دو بخش حمل و نقل بار و مسافر دچار فرسودگی در تجهیزات و ماشین آلات است افزود: برای سال جدید تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل، اعم از اتوبوس، مینی بوس و تاکسیهای شهر در اولویت کار مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به این مهم توجه و ۵۵ درصد از بودجه شهر به دو بخش حمل و نقل و خدمات عمرانی اختصاص داده شده است و در بخش حمل و نقل بار نیز در حال پیگیری نوسازی کامیونت ها و تجهیزات مخصوص حمل بار هستیم.