اختصاصی/صفیر گیلان؛سردار عبدالله‌پور بسیج را کلید حل مشکلات دانست و تصریح کرد: جریان لیبرالی راهکار حل مشکلات کشور نیست و یکی از دلایلی که پس از ۴۲ سال هنوز کشور در عرصه‌های مختلف دارای مشکل است این بوده که مدیریت اجرایی کشور، مدیریت لیبرالی بوده است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور در گفتگو با خبرنگار این رسانه دررشت  با  اشاره به شعار هفته بسیج امسال مبنی بر اینکه “بسیج پاره تن ملت است” اظهار داشت: ۳ هزار برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سطح گیلان به همت سپاه و بسیج پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه استان گیلان مشارکت مردم در صحنه برای کمک و همدلی را معجزه‌آفرین دانست و ابراز داشت: هم‌اکنون ۲۲ هزار نفر نیروی بسیجی آموزش‌دیده در سطح محلات استان گیلان برای تأمین امنیت مردم در حال نقش‌آفرینی هستند.

سردار عبدالله‌پور برخی مشکلات گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه سرانه درآمد گیلانیان پایین است اظهار داشت: در این میان ایثارگرانی هستند که خودشان مشکلات مالی دارند اما سفره خود را کوچک‌تر کردند و به همسایه خود کمک کردند.

فرمانده سپاه استان گیلان با بیان اینکه بسیج قادر است هر گره‌ای را در هر عرصه‌ای با تفکر جهادی باز کند و امروز در عرصه کرونا، مواسات، اشراف اطلاعاتی، امنیت و سایر حوزه‌ها تاثیرگذار است افزود: همین الان جمعی از بسیجیان گیلان در منطقه شمال غرب در برف جلوی ورود ضد انقلاب به کشور را می‌گیرند.

سردار عبدالله‌پور بسیج را کلید حل مشکلات دانست و تصریح کرد: جریان لیبرالی راهکار حل مشکلات کشور نیست و یکی از دلایلی که پس از ۴۲ سال هنوز کشور در عرصه‌های مختلف دارای مشکل است این بوده که مدیریت اجرایی کشور، مدیریت لیبرالی بوده است.

وی افزود:مدیریت‌های غیرارزشی، غیربومی و ناکارآمدی که در عین برخورداری از بیشترین امکانات و تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی بر نظام اسلامی کمترین بهره وری را داشته و غالبا بر معیشت مردم و اقتصاد کشور فشارحداکثری وارد کردند.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد؛ مدیریت جهادی با پشتوانه گفتمان انقلابی نیاز امروز کشور است زیرا مردم خسته از مدیریت‌های غیرارزشی و لیبرالی هستند و با مدیریت جهادی، و تفکر بسیج ناکارآمدی‌ها و خسارات وارده جبران و برطرف می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سلطه‌ناپذیر است گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به کشتار مسلمانان در جهان بی‌تفاوت باشیم از این رو حامی محرومان در سراسر جهان هستیم و آمریکا نیز بیش از ۴۰ سال است که علیه جمهوری اسلامی اقدام می‌کند اما موفق نبوده زیرا امام(ره) این انقلاب را به دست مردم سپرد.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به ضرورت به‌کارگیری تفکر بسیجی در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست برای حل بسیاری از مشکلات کشور گفت: از خود گذشتن بزرگترین خصوصیت بسیجی است و رهبر معظم انقلاب نیز اخیراً با سند تحول بسیج موافقت کردند.

سردار عبدالله‌پور گفت: براساس سند تحول بسیج این تشکل موظف به تربیت هشت تا ۱۰ میلیون جوان مومن، انقلابی و پای کار ظرف چند سال شده است و جهش علم و مباحث علمی، اشتغال و محرومیت‌زدایی از دیگر موضوعاتی است که در این سند مورد اشاره قرار گرفته است.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری