صفیر گیلان؛امروز و در مراسمی با حضور  معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، موسی فکور به عنوان سرپرست فرمانداری فومن معرفی و از زحمات فومن محمد رضا محسنی، فرماندار قبلی قدردانی شد.

به گزارش  خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان  امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار فومن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همه ما باید بدانیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ، ولی نعمت و سرورند و مسئولان خادم این مردم هستند و حل مشکلات مردم در اولویت قرار دارد.

حسین مصطفی پور افزود : دولت امروز دولت انقلابی و مردمی است  و مسئولان باید در تراز انقلاب باشند و این تراز را خوب بشناسند و کار کنند و‌ در وسط میدان در راه خدمت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و فداکار از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود:مدیران باید مردم را آقا و سرور خود  بدانند و خادم پا برهنگان و محرومان و مردم کوچه و بازار باشند و اگر غیر این باشد یعنی دولت و مدیر در تراز انقلاب نیست.

مصطفی پور تاکید کرد ؛مسئول باید نوکر مردم  باشند و مدیران دولت انقلابی باید مردمی باشند زیرا جناب  رئیسی خود مرد اول این میدان هستند.

وی خواستار شد تا دولت مردمی بهترین برنامه ریزی را داشته باشد و با  افکار انقلابی وبه عنوان  نماینده دولت انقلابی کار را انقلابی انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان امروز دهیاران در روستا برای خود افرادی دارند که  یالانچی دهیاران بوده و باید این تفکرات از بین برود و مسئولان  جز حل مشکل مردم کاری نکند و فقط به وظایف خود به درستی عمل کنند.

وی شاخص رضایتمندی از مسئولان را رضایتمندی مردم دانست و خاطر نشان کرد: همه ما باید با احساس مسئولیت، مشکلات مردم را حل کرده و رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه موسی فکور را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فومن معرفی و از زحمات محمد رضا محسنی، فرماندار قبلی قدردانی کرد.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری