اختصاصی/صفیر گیلان؛بهروزی فر گفتن خدمات را نیازمند ساعت ها وقت خواند و گفت:مردم شایسته برترین ها هستند و باید خدمات بیش از این باشد چون پای انقلاب هستند و انقلاب به مردم تکیه داده است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس در غزه ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد پیروزی ملت فلسطین و آزادی قدس شریف باشیم.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  کمبودها و کاستی ها را زیاد واند و گفت: بعد از پیروزی انقلاب دمات و اقدامات خوبی انجام شده و جهاد تبیین در سطوح جامعه این اورده  را باید هرکس و در هر جایگاه تبیین کند.

وی نگاه دشمنان را نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری خواند و گفت: دلدادگان انقلاب و امامین انقلاب و ولایت اگر ادعا دارند گام بردارند زیرا وجب به وجب این سرزمین با خون شهدا رنگین شده پس جهاد تبیین را در بین مردم پر رنگ نشان دهند.

بهروزی فر گفتن خدمات را نیازمند ساعت ها وقت خواند و گفت:مردم شایسته برترین ها هستند و باید خدمات بیش از این باشد چون پای انقلاب هستند و انقلاب به مردم تکیه داده است.

نماینده مردم فومن و شفت به فرمایش حضرت آقا که بحث سازندگی را در سایه مشارکت مردم خواند و گفت: هشت سال دفاع مقدس که امروز سردار جلایی سرآمد آن دفاع شجاعانه است آنجا مشارکت مردم عامل پیروزی ایران مقابل کفر شد.

بهروزی فر تصریح کرد:اینجا دیار مرجع تشیع آیت الله بهجت فومنی است و در مدت کوتاه حضور فکور که فرماندار انقلابی،میدانی و ولایی بودند و هر جا که نیاز بود حضور پیدا می نمود و این رمز موفقیت و … است.

وی ضمن تبریک به فکور بابت انتخاب ایشان به عنوان معاون عمرانی استاندار از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود آقای مرجانی نیز در بتوانند موجبات خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان فومن باشند.

 

مشروح خبر👇👇👇

جمهوری اسلامی تحت شدیدترین بمباران‌های تخریب ذهن در رسانه‌ و فضای مجازی است/تناسب بین بازار کار و فارغ التحصیلان گیلانی وجود ندارد

 

مشروح خبر👇👇👇

مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید فومن برگزار شد+تصاویر

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری