به گزارش صفیر گیلان؛امام جمعه رشت، با اشاره به مشکل مجتمع آدینه رشت، یادآور شد: بنده با کمک مسئولان ذی ربط تا جایی که می توانم به این مشکل رسیدگی می کنم. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به پیشینه مبارزات انقلابی گیلان در طول تاریخ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تبیین ویژگی های […]

به گزارش صفیر گیلان؛امام جمعه رشت، با اشاره به مشکل مجتمع آدینه رشت، یادآور شد: بنده با کمک مسئولان ذی ربط تا جایی که می توانم به این مشکل رسیدگی می کنم.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به پیشینه مبارزات انقلابی گیلان در طول تاریخ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تبیین ویژگی های مردم گیلان، شما را عزیز و افتخارآفرین شمردند و با اعطای مسئولیت نمایندگی ولی فقیه به بنده لطف فرمودند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مردم را به تقوای الهی دعوت می کند، افزود: بنده متعلق به مردم گیلان هستم و لذا از شما می خواهم که با هزینه کردن از بیت المال برای بنده بنرهای تبریک نصب نکنند، زیرا می توانیم با این پول ها برای رفع نیاز حاجتمندان اقدام کنیم.

امام جمعه رشت، با اشاره به آشنایی خود با ظرفیت ها و مسائل و مشکلات استان گیلان، عنوان کرد: بنده وابسته به هیچ گروه و جناحی نیستم و خط من همان خط انقلاب و رهبری است و این امر را واجب می دانم لذا تلاش می کنم پیرو ولایت باشم و یک قدم جلوتر و یک قدم عقب تر از ایشان حرکت نکنم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، منابع طبیعی و محیط زیست ما را دارای مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: کشاورزان با آغاز فصل کشت با محدودیت منابع آبی مواجه هستند لذا مسئولان در رساندن آب به کشاورزان تلاش کنند تا متضرر نشویم.

این کارشناس دینی، با اشاره به فرارسیدن ۲۰ فروردین، روز انرژی هسته ای، اضافه کرد: امروز نسل های سوم و چهارم انقلاب در همه عرصه های ما را به خودکفایی رسانده اند و انرژی هسته ای یکی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند ماست.

آیت الله فلاحتی، از مردم و مسئولان خواست در راستای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» که مورد تاکید رهبر انقلاب در سال ۹۷ است گام بردارند و تصریح کرد: کارخانه ها و واحدهای تولیدی ما حال و روز خوبی ندارند و نیازمند حمایت هستند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه امروز چشم امید مردم بی دفاع فلسطین به امت اسلام است، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سران بی خرد کشورهای عربی، از مردم فلسطین حمایت می کند تا انتفاضه جدید به پیروزی برسد.

وی نظام و ولایت را خط قرمز ما دانست و عنوان کرد: همواره در طول انقلاب سلایق مختلف سیاسی بر محور آرمان های انقلاب و رهبری در کنار هم بوده و هستند و این گوناگونی سلایق موجب عدم تعامل و همکاری ما نخواهد شد.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه قدرت های سلطه جهانی علیه انقلاب اسلامی و شیعی ما سرمایه گذاری کرده اند، گفت: مردم عامل شکل گیری و تداوم انقلاب هستند و در این راه همواره مقاومت و ایستادگی خواهند کرد لذا همه مسئولان وظیفه دارند که مجاهدانه خدمتگزار مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به مشکل مجتمع آدینه رشت، یادآور شد: بنده با کمک مسئولان ذی ربط تا جایی که می توانم به این مشکل رسیدگی می کنم لذا به مردم استان گیلان اعلام می دارم که آماده شنیدن سخنان آنان هستم و برای رفع مسائل و مشکلات برنامه های فراوانی دارد./ایسنا