فرماندار صومعه سرا با تاکید براینکه
مسئولان باید بصورت شبانه روز در خدمت مردم باشند،گفت:دشمن درپی ایجاد نارضایتی عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری صفیرگیلان ،مهدی صفاتی در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روی نیروهای نظامی انتظامی اطلاعاتی امنیتی بسیج و مردم بابصیرت صومعه سرا در حفظ نظم و آرامش در شهرستان با توجه به اتفافات اخیر اظهار کرد:همه در برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه سهیم هستیم.

وی با بیان اینکه باید حواسمان به توطئه های دشمن باشد،افزود:نباید از برنامه ریزی دشمن غافل شویم دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در تمام زمینه ها برنامه ریزی کرده است.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا با بیان اینکه رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی خدمت رسانی به مردم است تاکید کرد:دراین راستا خدمات رسانی صادقانه به مردم باید در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید شبانه روز در خدمت مردم باشند،گفت:از هفته آتی به همراه مدیران برای بررسی و حل مشکلات  در سطح روستاهای شهرستان حضور خواهیم یافت.

صفاتی با بیان اینکه حضور میدانی در سطح روستاها در اولویت و برنامه مدیران قرار گیرد،تصریح کرد: ایجاد نارضایتی عمومی در صدر برنامه های دشمن است.

وی صداقت را لازمه کار مسئولین دانست و عنوان کرد:همدلی،همراهی و هم افزایی مردم و مسئولین نیاز امروز کشور است.

فرماندار صومعه سرا در پایان از تشکیل کارگروه فرهنگی در شهرستان خبر داد و گفت:توجه به پیوست فرهنگی در همه زمینه ها لازم است پیوست فرهنگی باید در همه فعالیتها وجود داشته  باشد.