نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد:

مسئولان نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند|چشم و گوش‌مان به لسانِ مبارک رهبری باشد

  پرینت
مسئولان نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند|چشم و گوش‌مان به لسانِ مبارک رهبری باشد
شناسه خبر : 65093 | تاریخ انتشار : 20 آذر 1401 - 15:08 | 91 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به عملکرد خود در برابر مردم پاسخگو باشند، گفت: دشمن از کوچک‌ترین خطای ما سو استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ آیت‌الله رسول فلاحتی پیش‌ازظهر امروز در پنجمین همایش استانی ائمه جمعه گیلان در سال‌جاری که در سالن جلسات نیروی انتظامی رشت برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای ترویج احکام الهی تلاش کنیم، اظهار داشت: مدیریت دینی، اخلاقی و معنوی جامعه همواره در طول تاریخ با همه رنج‌ها در دست عالمان دینی بوده و باید این جایگاه حفظ شود.

وی عالمان را وارثان انسان‌های متکامل و به مقصد رسیده دانست و گفت: آیندگان نیز از ما یا اسطوره ساخته یا چیزی نمی‌گویند، در حالی‌که هر کسی رسالت خود را به‌نحو احسن انجام دهد، خداوند مسیر درست را پیش رویش می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه عالمان دینی هرگز از رسالت و مسیر خود غفلت نکرده و ارتباط‌شان با خدای متعال مستمر است، تصریح کرد: باید همه مسئولان نیز در پیشبرد اهداف حوزه کاری خود قاطع باشند.

وی با ذکر اینکه همه ما مسئولان باید در برابر عملکردمان پاسخ‌گو باشیم چراکه مردم پیگیر اتفاقات و مسائل روز هستند، افزود: هیچ‌وقت در زندگی از خودمان غافل نشویم و در مقابل مشکلات، خود را فراموش نکنیم چراکه در این‌صورت بازنده هستیم.

آیت‌الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خطبه ۱۵۲ نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: حضرت(ع) فرموده کسی که دارای قلب آگاه، خردمند و درون پاک باشد، فرجام و نتیجه کار خود را می‌بیند و خداوند نیز فراز و نشیب‌های زندگی را به او نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه عالمان دینی نگاه واقع‌بینانه به مسائل اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد: دشمن از کوچک‌ترین خطای ما سواستفاده کرده و به طبل می‌کوبد، بنابراین باید مدیریتمان در حکومت دینی مبتنی بر امامت باشد به طوری‌که دائما چشم و گوش‌مان به لسانِ مبارک رهبری باشد در غیراینصورت ضرر نمی‌کنیم.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مواجه با پدیده‌های اجتماعی و بحران‌ها، به‌فکر ارائه راهکار و رفع مشکلات باشیم، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه همواره جایگاه نماز جمعه را حفظ کرده و سطح آن را پایین نیاورند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه هر مشکلی، ده‌ها راه‌حل برای برطرف کردنش دارد، عنوان کرد: با دانش مدیریت می‌توان بر مشکلات فائق آییم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.