صفیر گیلان؛یامین پور اظهار کرد: مسئله اهمیت مشارکتهای جوانان در مسایل اجتماعی ، مسئله ای غیرقابل انکار است و الگوی فعالیت‌های جوانان نیز در مسائل انقلاب در جهان، معیار است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، وحید یامین پور در نشست با جوانان، سمن‌ها، فعالان فرهنگی، گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های دولت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دولت سیزدهم برای برون رفت از مشکلات کنونی، فعالیت‌های خود را براساس جوان گرایی و بکارگیری جوانان متخصص و متعهد متمرکز کرده است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه با تشریح برنامه های دولت سیزدهم و توجه ویژه رئیس جمهوری به مسئله جوانان گفت: برای ارتقای جایگاه جوانان در وزارت ورزش  در دیدار با رییس جمهوری ، تصمیم به احیای دبیرخانه حوزه جوانان در نهاد ریاست جمهوری گرفتیم.

دکتر وحید یامین‌پور افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب و نیز تاکید دولت بر جوان گرایی و تحول خواهی با استفاده از ظرفیت جوانان در سند تحول دولت سیزدهم، نشان از اهتمام ویژه به مسئله حائز اهمیت جوانان دارد.
وی اظهار کرد: مسئله اهمیت مشارکتهای جوانان در مسایل اجتماعی ، مسئله ای غیرقابل انکار است و الگوی فعالیت‌های جوانان نیز در مسائل انقلاب در جهان، معیار است و ما نیز برای ارتقای فعالیتهای جوانان هدف گذاری کردیم و هنر ما جلب مشارکت‌های اجتماعی جوانان است.
وی با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در ستاد‌های ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: جوانان علاوه بر ارائه طرح‌های نوین باید بازوان اجرایی دولت در اجرای طرح‌ها باشند و جذب جوانان در امور اجرایی بر عهده جوانان عضو ستاد خواهد بود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کار سازمان‌های مردم نهاد باید دواطلبانه و عام المنفعه باشد بر برنامه‌ریزی و توجه ویژه معاونت امور جوانان در حوزه خانواده، ترویج ازدواج و ازدواج آسان تاکید کرد.
در این جلسه که فرمانداران شهرستان‌های استان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، اعضای ستاد ساماندهی جوانان گیلان نقطه نظرات خود را بیان کردند.
  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری