به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ وجود مشکلات و کمبودهای فراوان برای دومین بار پیاپی طی روزهای اخیر است که  پای نماینده شهرستان “حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری” را به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن باز می کند.   در این بازدید که با حضور “دکتر یکتا” رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ وجود مشکلات و کمبودهای فراوان برای دومین بار پیاپی طی روزهای اخیر است که  پای نماینده شهرستان “حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری” را به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن باز می کند.

 

در این بازدید که با حضور “دکتر یکتا” رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر فرهمند ریاست بیمارستان  و رئیس اداره برق و رئیس آب و فاضلاب روستایی نیز همراه بود نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به طور جدی یکی از مهمترین دغدغه‌های کاری من رفع کمی و کاستی‌های بیمارستان فومن است و این مهم طی هفته آتی و در ملاقات بنده با وزیر بهداشت و درمان مطرح خواهد شد.

افتخاری از صبر مردم منطقه در مواجهه با نقصان بیمارستان فومن تقدیر کرد و تصریح نمود: جواب صبوری مردم را علیرغم همه موانع موجود خواهم داد و از آنها بابت همه این کاستی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

photo_2017-12-02_21-12-40 photo_2017-12-02_21-12-23

دکتر عظیمی یکتا  نیز در گفتگو با صفیر گیلان گفت: عمده مشکل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)  نبود داروخانه است که همراهان بیماران را  بخاطر تهیه دارو تا شهر با مشکلات مواجه کرده است.

وی نبود تجهیزات سونوگرافی را از دیگر مشکلات این بیمارستان خواند و گفت: با وجود افزایش مراجعات مردم منطقه و افزایش ضریب اشغال تخت بیمارستان  باید مسئولان استان نگاه ویژه به این بیمارستان داشته باشند.

عظیمی یکتا کمبود تجهزات و مشکلات آب را نیز مطرح نمود و گفت:روشنایی مسیر ورودی  بیمارستان و خیابان منتهی به بیمارستان نیز از دیگر مشکلات است که امیدواریم با حضور ریاست آب و فاضلاب روستایی و برق شهرستان این دو مشکل به زودی مرتفع شود .

photo_2017-11-30_22-25-12 IMG_4493