صفیر گیلان؛مهندس حسینی با اشاره به وضعیت آبرسانی استان طی روزهای اخیر، از پاسخگویی مرکز ارتباطات ۱۲۲ خبر داد و اظهار کرد: مجموع تماس های ثبت شده از بامداد روز ۲۹ اسفند ۹۶ و روزهای اخیر بیش از ۴ هزار تماس ثبت شده است. وی گفت: این تماس ها توسط خطوط دیجیتال شرکت در […]

 

صفیر گیلان؛مهندس حسینی با اشاره به وضعیت آبرسانی استان طی روزهای اخیر، از پاسخگویی مرکز ارتباطات ۱۲۲ خبر داد و اظهار کرد: مجموع تماس های ثبت شده از بامداد روز ۲۹ اسفند ۹۶ و روزهای اخیر بیش از ۴ هزار تماس ثبت شده است.

وی گفت: این تماس ها توسط خطوط دیجیتال شرکت در سامانه ۱۲۲ انجام شده و بیش از ۱۵ اپراتور در ساعت پایانی سال، پاسخگوی مشترکین محترم بوده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان، درخصوص نحوه مدیریت و تامین آب ساعات پایانی سال، عنوان کرد: طی ساعات پایانی آخرین روز سال و احتمال افزایش بالارفتن مصرف آب از سوی مشترکین، کلیه تاسیسات، تصفیه خانه ها و چاه های شرکت در مدار تولید قرار داشتند و از این نظر مشکلی وجود نداشت. البته مصرف بالای مشترکین در برخی نقاط موجب افت فشار و قطعی شد که این موضوع پس از تحویل سال و بازگشت به وضع عادی برطرف شد.

این مقام مسئول، ضمن تبریک سال نو، خاطرنشان کرد: وظیفه دارم از آن دسته عزیزانی که ساعاتی را بدون خدمات آبرسانی گذراندند، عذرخواهی نمایم و از کلیه رسانه ها بخواهم برای اطلاع رسانی در امر بهینه سازی مصرف آب در ایام عید ما را یاری کنند، چرا که ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب امکان برخورداری همگان از نعمت الهی آب را به دنبال خواهد شد.

حسینی یادآور شد: با توجه به کم آبی سالیان اخیر ایران اسلامی از مشترکین آب و مهمانان عزیز درخواست داریم که در مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب تصفیه شده که با صرف هزینه فراوان و تلاش شبانه روزی به دست می آید با این شرکت همکاری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های شهروندان در سراسر استان است.