صفیر گیلان؛ثقتی از نگاه جوانگرایانه خود در حوزه فرهنگ و هنر در بحث مدیریت سخن گفتند و اظهار نمودند؛ما افراد جوان و مسلط به حوزه کاری خود و انقلابی و متدین را بدون لکنت  استفاده می کنیم

اختصاصی/صفیر گیلان؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در مراسم تودیعه و معارفه رواسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با بیان اینکه شهرستان شفت شهر عالم پرور و هنر پرور است گفت: امیدواریم با توجه به قابلیت های فراوانی که شهرستان دارد ما شاهد رویدادهای خوب فرهنگی و هنری بزرگ ،ملی و منطقه ای به همت مسئولان باشیم.

 ثقتی به اولین  جلسه فرهنگ عمومی استان گیلان که با حضور آیت الله فلاحتی برگزار شد اشاره و افزود: در این جلسه تقویت همگرایی میان سازمانهای فرهنگی از مهمترین پیشنهادات بوده است.

وی افزود: بی شک اگر بخواهیم اتفاقات بزرگ در شهرها را رقم زنیم باید اجماع و اتحاد  که مهمترین حلقه پیوند هستند را شکل دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه در برنامه های فرهنگی شهرداری،آموزش و پرورش و سازمانهای فرهنگی … باید پای کار بیایند گفت: اگر در کار فرهنگی مشارکت نباشد کار یقینا” ابتر و در قامت یک کار فاخر دیده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه حضورم توانستیم حداقل اجماع را در برنامه داشته باشیم گفت: همگرایی به عنوان یک مدل موفق باید در همه ی شهرها دیده شود چه بسا در شفت  که پیش رو بوده و اجماع و همگرایی در آن از گذشته شکل گرفته است.

ثقتی از حضور جناب خداشناس در کسوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت  که یک شفتی هستند ابراز خرسندی نمود و گفت: در این شهرستان با حضور جناب خداشناس اجماع و همگرایی وارد فاز جدید خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم مونا بابایی به عنوان فرد پر تلاش در این اداره گفت: امروز خانم بابایی به جهت اینکه ارتقاء پیدا کردند ما توانستیم اجازه فرماندار و نماینده شهرستان شفت را در این تغییر داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان در معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد شفت با بیان اینکه نماینده شهرستان که خود فرد پر تلاش در حوزه فرهنگی است می تواند جز اضلاع اصلی همگریی و اجماع در کار فرهنگی و هنری باشد افزود: ایشان ضمن عذر خواهی نتوانستند در این برنامه باشند.

وی با اشاره به اینکه اداره ارشاد محور فعالیت فرهنگی و هنری ظرفیت پیش رو بودن را در کارهای فرهنگی دارد گفت: از همه ی شما بزرگواران تقاضا دارم تا کمک کنید بتوانیم با سیاستهای نظام پیش رفته و شهرستان شفت را تا مرز الگو بودن پیش بریم.

ثقتی از نگاه جوانگرایانه خود در حوزه فرهنگ و هنر در بحث مدیریت سخن گفتند و اظهار نمودند؛ما افراد جوان و مسلط به حوزه کاری خود و انقلابی و متدین را بدون لکنت  استفاده می کنیم زیرا معتقد هستیم که درخت انقلاب تنها درختی است که همه می توانند زیر سایه آن تنفس کنند.

ثقتی با اشاره به اینکه نگاه ما هرگز نگاه جناحی و حزبی و خاص نیست گفت: ما از جریان گفتمان انقلاب پیروی می کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان با اشاره به اینکه رویکرد بدون حواشی با روحیه جهادی در کنار مردم در این جریان انقلابی دیده می شود گفت:من در انتصابات خود اینها را لحاظ نموده و افراد مسلط و آشنا را در راس فرهنگ و هنر جا خواهم داد تا اهالی این جمعهیت بزرگ با اندیشه والا در رویکرد دولت کار آمد کار ماندگار انجام دهند.

وی تاکید کرد در حوزه فرهنگ و هنر باید جهش داشته باشیم تا مردم ذائقه خدمت گذاری را با شهد شیرین تر ببینند.

در این مراسم همچنین امام جمعه وفرماندار شهرستان شفت، و رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد مطالبی را مطرح نمودند.

در پایان از زحمات خانم مونا بابایی تقدیر و علی رضا خداشناس معارفه شد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری