نمایند صومعه سرا در مورد آرد و نان گفتند؛روز اول تقسیم بندی آرد توسط دولت من ۱۷ بند برای رئیس جمهور از تجارب خودم را   نوشتم که این شیوه شیوه غلط است و وزیر اقتصاد نمی تواند و الان با صدای بلند علنی می گویم آقای وزیر اقتصاد به جای اینکه مصرف ارد را از ۱۲ میلیون تن به ۸ میلیون تن بیاورد و صرفه جویی در مصرف کنید  بدانید که امروز آرد و قاچاق به ۱۶ میلیون تن رسیده و در دیگر حوزه  مثل مرغ هم همین اتفاق افتاده است . 

اختصاصی/صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش پیش از ظهر امروز ۱۲ خرداد ماه  در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و حادثه زلزله ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۹ با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت:تمام مدیران و رواساای ادارت خود را مکلف به خدمت رسانی برای و جلب رضایت مردم  مسلح کنند.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه رواسای ادارت با بررسی و گزینش شده و انتخاب شده و بعد به این مسند تکیه زدند گفت: ۹۰درصد شما را ما نمی شناختیم و فقط می خواهیم شهرستان پیشگام در تمام حوزه  اجرایی و اداری باشد و شما این توان را دارید.

دلخوش جلسه شورای اداری را جلسه تذکر خواند و گفت: من در کار اجرایی شما دخالت نمی کنم  در حالی که خیلی از آقایان در گذشته بودند که تا آبدارچی را هم اگه می خواستند عوض می کردند.

وی ساخت پل و مدرسه سازی ،سالن ورزشی و پروژه بزرگ پست برق را از کارهای عمرانی خوب شهرستان خواند و افزود:بعد از بهره برداری از پست بزرگ برق ضیابر با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان امروز در حال آغاز پروژه  پست  طاهر گوراب هستیم.

دلخوش ضمن تقدیر از فرماندار به جهت حضور پر رنگ در شهرستان و برخی مدیران که کارکرد خوبی دارند افزود: من در سطح کشور حرف برای گفتن دارم  و شما برخی مدیران توان دارید ولی بعضی مواقع  چرخ برخی دستگاهها برای همه خوب می چرخد و از بعضی دستگاهها نیز چرخشان خاموش و من از این خاموشی گله داریم.

بستن قرارداد ۴۱ روستا برای آسفالت/

دلخوش تاکید کرد؛ برخی  مدیران که زیاد مشورت نمی گیرند و مشورت نمی دهند و مشورت نمی کنند توجه کنند هر دستگاه برای انجام ماموریت باید ورود کند.

وی از بستن قرار داد ۴۱ روستا برای آسفالت خبر داد و گفت:برخی روستاها برای بار دوم و سوم که آسفالت می کنیم و در مورد سالن ورزشی وپل سازی و مدارس و لایروبی و پروژه برق هم همین طور عمل کردیم.

وی از زحمات بنیاد مسکن در اجرای آسفالت ۱۷ روستا خبر داد و گفت: در حوزه سالن ورزشی سالن زیبای واقع دشت نباید بخوابد و سرقت کابل نباید این پروژه را تعطیل کند و ما پول برای این پروژه ها داریم.

نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه در حوزه سرقت کسانی که راه فرار قانونی را یاد گرفتند و قانونگذار زیر ۲۰ میلیون پیش بینی کرده طرف ۵۰ سرقت می کند زیر ۲۰ میلیون که باید تغییری در این قانون ایجاد شود.

وی از تخصیص اعتبار برای ۵ خانه عالم و ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی که پول هم دارند با حضور وزیر کلنگ زنی خواهد شدخبر داد و گفت: در حوزه درمان ما به زودی افتتاح اورژانس بیمارستان  امام خمینی را با حضور وزیر خواهیم داشت.

دلخوش تاکید کرد؛ در حوزه درمان نیازهای این حوزه در شهرستان دسته بندی شود تا با ورود وزیر ما بتوانیم این سهمیه ها و امکانات را بگیریم.

اجرای پروژه ۱۰۰۰ میلیاردی با ۲۷ میلیارد تومان پول

نماینده صومعه سرا با بیان اینکه ما در شهرستان ۲۷ میلیارد تومان برای پروژه عمرانی پول داریم ولی ۱۰۰۰ میلیارد پروژه داریم اجرا می کنیم گفت:ما تسهیلات را برای نهادها و ادارات می گیریم و مدیریت کار با خود مسئول هر سازمان یا اداره هست و بالا سر همه فرماندار شهرستان حضور دارند.

نماینده صومعه سرا خطاب به مدیران گفت : شما انتخاب شده ما هستید  و من در خواستم اینکه در جایگاه مدیریتی کارها را اصلاح کنند تا ما شاهد گلایه مندی مردم در دفتر مراجعات مردمی خودمان نباشیم زیرا  حضور مردم در مراجعات نشان می دهد که کدام دستگاه خوابیده و کدام دستگاه بیدار است.

وی از دریافت تسهیلات برای احداث سد لاستیکی در شهرستان خبر داد و گفت: البته بنده برای ۷ شهرستان اعتبار برای اجرای پروژه های سد لاستیکی را هم گرفتم.

میزان قاچاق آرد دو برابر میزان مصرف شده است

کاظم دلخوش اباتری با ابراز گلایه از برخی سنگ اندازی ها گفت:سنگ اندازی در کاربری زمین، سنگ اندازی در حقوق گمرگ،شیلات و شهرداری و مناطق آزاد که بنیاد مسکن شهردارن و بخشداری می دانند این مسئله را حل کردیم و ما وقت برای این کار گذاشتیم و گاهی خرابکاری دیگران را درست کردیم..

نمایند صومعه سرا در مورد آرد و نان گفتند؛روز اول تقسیم بندی آرد توسط دولت من ۱۷ بند برای رئیس جمهور از تجارب خودم را   نوشتم که این شیوه شیوه غلط است و وزیر اقتصاد نمی تواند و الان با صدای بلند علنی می گویم آقای وزیر اقتصاد به جای اینکه مصرف ارد را از ۱۲ میلیون تن به ۸ میلیون تن بیاورد و صرفه جویی در مصرف کنید  بدانید که امروز آرد و قاچاق به ۱۶ میلیون تن رسیده و در دیگر حوزه  مثل مرغ هم همین اتفاق افتاده است .

مردم در آب شرب در فشارند

دلخوش به مشکل آب شرب که چالش مردمی است اشاره وافزود: در لوله گاز هم شخمی که می زنند باید آقایان این کنده کاری را توان بدهند و درست کنند ما نمی خواهیم  هر کسی شخم بزند و برود و این کندکاری مسیر ضیابر را ببینید خود گویای صحت حرف بنده است.

 

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری