صفیر گیلان سردار اسحاقی با بیان اینکه لازم است همه مدیران در پیگیری ضعف ها و نواقص سازمانی فراتر از پیگیری های کتبی و مکاتبه ای، مجاهدانه وارد عمل شوند افزود: عدالت در تصمیم گیری ها، عدالت در دادن امتیازها و رعایت انصاف در پرداخت ها از جمله پرداخت اضافه کاری به کارکنان موجب افزایش […]

 صفیر گیلان سردار اسحاقی با بیان اینکه لازم است همه مدیران در پیگیری ضعف ها و نواقص سازمانی فراتر از پیگیری های کتبی و مکاتبه ای، مجاهدانه وارد عمل شوند افزود: عدالت در تصمیم گیری ها، عدالت در دادن امتیازها و رعایت انصاف در پرداخت ها از جمله پرداخت اضافه کاری به کارکنان موجب افزایش حس اعتماد و فداکاری آنان خواهد شد.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری پلیس،”سردار محمد رضا اسحاقی” در نهمین جلسه قرارگاه جهادی صیانت، ضمن تاکید بر هوشیاری مدیران در مراقبت و صیانت از همکاران، عنوان داشت: فرماندهان در مقابل تکانه های ارتکاب جرم کارکنان حساس باشند.

این مقام ارشد انتظامی با یادآوری این موضوع که توجه جدی به مؤلفه هایی همچون کارکنان، سازمان، خانواده و اجتماع، قطعاً موجب رشد و تعالی فردی و سازمانی خواهد شد، متذکر شدند: چشم اندازها و برنامه های تدوینی هر حوزه باید با قدرت و توان بیشتر دنبال شود .

سردار اسحاقی با بیان اینکه لازم است همه مدیران در پیگیری ضعف ها و نواقص سازمانی فراتر از پیگیری های کتبی و مکاتبه ای، مجاهدانه وارد عمل شوند افزود: عدالت در تصمیم گیری ها، عدالت در دادن امتیازها و رعایت انصاف در پرداخت ها از جمله پرداخت اضافه کاری به کارکنان موجب افزایش حس اعتماد و فداکاری آنان خواهد شد.

وی ناجا را یک سازمان هوشمند، قدرتمند و ولایی دانست و خاطر نشان کرد: برای باروری این نهال تنومند خون های پاک و بی گناه زیادی ریخته شده است و در چنین شرایطی زیبنده پلیس نیست که با عمل ناصوابی این همه ایثارگری و پشتوانه مستحکم را تحت الشعاع خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان گیلان پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم را به عنوان یک اولویت اساسی حائز اهمیت بر شمرده و عنوان داشت: برای درمان یک زخم ساده، یک چسب زخم معمولی کافی است، اما اگر این زخم تبدیل به یک دمل چرکین شود، چه بسا بعضاً جراحی های پیچیده و درمان های طولانی مدت نیز جوابگو نیست . لذا در پاره ای از مواقع، قطع یک عضو برای جلوگیری از پیشرفت عفونت در تمام اعضای بدن، امری اجتناب ناپذیر است .

این مقام ارشد انتظامی در پایان، توجه به خانواده های کارکنان و برگزاری سلسله جلسات آموزشی و تربیتی برای آنان را به متولیان امر تاکید و در حوزه کارکنان نیز پیگیری طرح عرفان که بر مبنای ارتقاء نگرش دینی، ارتقاء فرهنگ خودکنترلی، ترسیم عواقب کیفری جرایم و کاهش آن به منظور صیانت کارکنان طراحی شده را گره گشا معرفی کرد .