صفیر گیلان؛با پیگیری کارگروه مدیریت پسماند شهرستان، ناوگان خودرویی شهرداری فومن تقویت شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن، با حضور فرماندار و شهردار فومن دو دستگاه سمی تریلر و خودروی حمل زباله وارد ناوگان خودرویی شهرداری فومن شد.

با پیگیری کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فومن، یک دستگاه سمی تریلر به ظرفیت حمل ۳۰ تن زباله و ۲۵۰ لیتر شیرابه و یک دستگاه خودروی حمل زباله هایپر به ظرفیت نگهداری ۱۰ تن زباله توسط شهرداری فومن با اعتبار ۲،۸ میلیارد تومان خریداری شد.

کاظم قربانی گشتی شهردار فومن، حمل زباله از مشکلات عمده شهرداری و مطالبه مردم بود و شهرداری این خریداری را در راستای خدمت رسانی و پاسخ به درخواست مردم فومن انجام داده است.

وی افزود: با توجه به این که تولید زباله در فومن در شرایط عادی روزانه حدود ۳۰ تن است، بنابراین افزوده شدن این دو خودرو نقش موثری در کاهش میزان دپو و رفع مشکل حمل و نقل زباله در شهر فومن ایفا خواهد کرد.

احمدزاده عضو شورای شهر فومن نیز خبر داد: دو دستگاه وانت مزدای صفر، یک کامیون بنز ۱۰ تن، یک ماشین پیشرو آتش نشانی تا پایان تیرماه به ناوگان خودرویی شهرداری فومن اضافه خواهد شد و عملیات اوورهال یک دستگاه خودروی آتش نشانی این شهرداری نیز با اعتبار حدود ۱ میلیارد تومان انجام شد.