صفیر گیلان؛نماینده مردم انزلی در مجلس،گفت: تالاب بین المللی انزلی یکی از جدی ترین دغدغه های مردم شهرستان بندرانزلی است.

 به گزارش صفیر گیلان؛احمد دنیامالی درباره تشریح جلسه با رییس جمهور برای بررسی مشکلات استان گیلان، مازندران و گلستان،گفت: مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با ریاست محترم جمهور دیدار کردند.

 نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ریاست محترم جمهور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان‌های شمالی تنها با مساعدت و نگاه مثبت شخص رئیس‌جمهور رفع خواهند شد تصریح کرد: تالاب بین المللی انزلی یکی از جدی ترین دغدغه های مردم شهرستان بندرانزلی است که موضوعات پیرامون آن نظیر تجدید نظر در مورد حریم و بستر تالاب صرفاً با نظر و دستور حضرتعالی مرتفع و نجات این تالاب مستلزم عزم و دستورات ملی توسط ریاست جمهوری و وزرای مربوطه است .

دنیامالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این موضوع که محترم شمردن و استمرار حقوق ایجادی استقرار یافته مردم انزلی علی رغم تغییر مکان یا تغییر قوانین باید مد نظر قرار گیرد بنابراین  اخذ حقوق مکتسبه مردم شهرستان انزلی از دولت را واجب برشمرد.

وی یادآورشد: در ادامه جلسه ابراهیم رییسی؛ ریاست محترم جمهور با دستور به استاندار گیلان بر اقدامات فوری در راستای رفع دغدغه و خواست مردم انزلی و نماینده آنان تاکید و دستورات لازم را مبذول داشت.