به گزارش صفیر گیلان؛سیاوش غلامی در گفتگویی اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۰۰ شامگاه ۹ شهریور ماه، سقوط مردی ۶۷ ساله اهل فومن به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد. غلامی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به محل وقوع حادثه، افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک تیم ۵ نفره کوهستان از […]

 به گزارش صفیر گیلان؛سیاوش غلامی در گفتگویی اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۰۰ شامگاه ۹ شهریور ماه، سقوط مردی ۶۷ ساله اهل فومن به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به محل وقوع حادثه، افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک تیم ۵ نفره کوهستان از شهرستان فومن جهت امدادرسانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: پس از طی مسافت ۵ ساعته در مناطق مذکور، نجاتگران جمعیت هلال احمر در بامداد روز جاری به محل وقوع حادثه رسیدند.

غلامی با اشاره به انتقال فرد مذکور به مراکز درمانی، تصریح کرد: مرد ۶۷ ساله فومنی بر اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شده که با توجه به صعب العبور بودن مسیر و شرایط نامساعد جوی با همکاری اورژانس و توسط بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می‌باشد.