به گزارش صفیر گیلان؛نحوه ارایه خدمات و الویت های حوزه سلامت در شرق گیلان ، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین محلی، مورد بررسی قرار داد. به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ در این حضور، حین […]

به گزارش صفیر گیلان؛نحوه ارایه خدمات و الویت های حوزه سلامت در شرق گیلان ، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین محلی، مورد بررسی قرار داد.

به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ در این حضور، حین بازدید از مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان های املش و رودسر، از بیماران بستری دلجویی شد و  ضمن گفت و گو با پرسنل، روند خدمت رسانی در این مراکز  مورد ارزیابی قرار  گرفت و در خصوص رفع نواقص موجود، دستورات لازم  صادر شد.

بهبود فرایند های موجود، ارتقای خدمات درمانی، استفاده بهینه از منابع دانشگاه، ارتقای رضایتمندی بیماران و پرسنل، مدیریت بهینه فاضلاب بیمارستانی و جایگاه امحای زباله، توسعه فضای فیزیکی اورژانس ها، مرکز بهداشت رودسر و بخش های ویژه و مدیریت منابع انسانی از جمله موارد حایز اهمیت در این بازدید سرزده بود.
در این بازدید فرماندار رودسر، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون درمان و سرپرست روابط عمومی دانشگاه، مدیر شبکه بهداشت رودسر و روسای مراکز بهداشتی و درمانی املش و رودسر نیز حضور داشتند./ن
نظرات کاربران
نظرشما
نام :