صفیر گیلان؛نشان فداکاری مصوب فرمانده ارتش ، توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده گیلانی دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان از رشت، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به همراهی امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بازدید از توان رزمی یگان‌های ارتش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در شهرستان خاش، نشان فداکاری مصوب فرمانده ارتش را به فرمانده گیلانی هوانیروز، سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدا کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا که برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان در خاش مستقر بود، پس از دریافت این نشان اظهار کرد: جان‌ودلم را در اطاعت از سلسله‌مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی که انجام‌شده، انجام‌وظیفه سربازی بوده است.

فرمانده گیلانی هوانیروز، اهدای جان را در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله‌مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.

گفتنی است نزاجا به همت این فرمانده قهرمان و عملیاتی گیلانی هوانیروز، تاکنون حداقل هشت بیمارستان دائمی ویژه بیماران حاد تنفسی را در کمترین زمان ممکن جهت ارائه خدمت به مردم در سراسر کشور ساخته است.

بیمارستان سرلشکر موسی نامجو در رشت، احداث مرکز بهداشتی درمانی ماکلوان و همچنین طرح‌های توسعه و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام فومن تنها بخشی از اقدامات نزاجا توسط سرهنگ خلبان رحمانی، فرمانده سلحشور و غیرتمند گیلانی است.