​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۷ ماهه سالجاری ۳۶۰کیلومتر از راههای استان گیلان خط کشی شد.

صفیر گیلان؛حجت ا… عطائی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در گفتگویی اظهار کرد؛ اجرای خط کشی محورهای استان در راستای ارتقاء ایمنی تردد، هدایت وسائط نقلیه و آگاهی به کاربران جاده ها صورت می پذیرد.

عطائی  با بیان اینکه در ۷ ماه نخست امسال ۳۶۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است گفت : برای اجرای این پروژه ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از تداوم خط کشی محورهای استان تا پایان سال خبر داد تصریح کرد : برنامه ریزی جهت اجرای ۵۰۰کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

عطائی اظهار داشت : خط کشی های صورت پذیرفته به تفکیک در ۱۸۰کیلومتر از بزرگراههای استان۱۲۰کیلومتر از راههای اصلی و فرعی و۶۰کیلومتر از راههای روستایی استان اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد خاطر نشان ساخت : طی مدت یاد شده ۸ کیلومتر گاردریل جدید در سطح محورهای نصب و نسبت به تعمیر۲۲کیلومتر گاردیل آسیب دیده نیز اقدام گردید.​