به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه چهل ششمین دوره مسابقات قرآنی که در مسجد طالب‌زاده رودسر برگزار شد، اظهار کرد: وجود اهل قرآن برای هر جامعه‌ای برکت به همراه دارد. وی با بیان اینکه قرآن هادی برای کسی است که طلب هدایت کند، افزود: اگرچه […]

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه چهل ششمین دوره مسابقات قرآنی که در مسجد طالب‌زاده رودسر برگزار شد، اظهار کرد: وجود اهل قرآن برای هر جامعه‌ای برکت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه قرآن هادی برای کسی است که طلب هدایت کند، افزود: اگرچه امروز دشمن همه ابزارها را به کار گرفته تا این کتاب الهی از جامعه بشری دور بماند اما توجه همه انسان‌ها به این کتاب زیاد شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: دلیل اینکه صهیونیست‌های افراطی این کتاب الهی را در آتش می‌سوزانند این است قرآن در میان ملل ها نفوذ کرده و به مانند آفتاب می‌درخشد.

وی به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص این کتاب آسمانی اشاره کرد و گفت: علت اینکه دشمن تمام نیروهای خود را بسیج کرده تا به جنگ به ملت ایران بیایند رشد کشور به برکات همین قرآن است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: حمله به اسلام و شیعه هراسی نشان می‌دهد که اسلام برق آسا در کشورها در حال رشد و توسعه بوده و قرآن قلب‌های ملت‌ها را فتح کرده است.

وی تصریح کرد: مودت اهل بیت (ع) در قرآن مورد تاکید قرار گرفته و همچنین در روایات آمده خانه‌ای که در آن ۵۰ آیه قرآن قرائت می‌شود شیطان وارد نمی‌شود و نیاز است که ارتباط خود را با قرآن تقویت کنیم.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری