اختصاصی/صفیر گیلان، امام جمعه فومن با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر مستحکم ولایت  و محل مطالبه گری مردم  از مسئولان و خیمگاه  انقلاب اسلامی ایران است، گفت: از تریبون نماز جمعه برای بیان مطالبات مردمی استفاده می کنیم.  حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه فومن به […]

 اختصاصی/صفیر گیلان، امام جمعه فومن با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر مستحکم ولایت  و محل مطالبه گری مردم  از مسئولان و خیمگاه  انقلاب اسلامی ایران است، گفت: از تریبون نماز جمعه برای بیان مطالبات مردمی استفاده می کنیم.

 حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه فومن به مناسب پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، گفت: با توجه به فعالیت سیزده ساله‌ام به عنوان امام جمعه شهرستان فومن همیشه شاهد تلاش‌ها خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده‌ام.

امام جمعه فومن با اشاره به اهمیت نماز جمعه، آن را سنگر مستحکم ولایت و محل مطالبه گری مردمی و خیمگاه انقلابخواند و گفت: استکبار ستیزی وظیفه هم ما عالمان دینی و هم رسانه هااست.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محل مطالبه گری مردم از مسئولین است، گفت:خبرنگاران به عنوان سرداران این عرصه واسطه بین مردم و مسئولین هستند در تدوین و تهیه خبر دقت کنید.

حجت الاسلام صفوی با اشاره به مشکلات کشور و شهرستان از رسانه‌ها خواست مشکلات شهر را به مسئولین برسانند گفت: از تریبون نماز جمعه  تا روزی که من هستم در اختیار مردم است و هر کسی تمایل دارد برای بیان مشکلات و مطالبات مردم از این تریبون استفاده کند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه کشور در اجرای طرح مواسات و همدلی بسیار شجاعانه عمل کردند، افزود: در ایام کرونا توانستیم اعتبار ۶۰ میلیونی دریافت کرده و به اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفت.

وی همچنین از اجرای طرح مواسات در شهرستان ومن با دبیری سپاه ناحیه شهرستان خبر داد و گفت: گروههای جهادی جوان در کرونا نشان دادند که شهر بر دست جوانان می چرخد.

حجت الاسلام صفوی از هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای تأسیس مصلای آیت الله بهجت خبر داد و گفت: در بازرسی بازرسان از نظر مالی این پروژه بی نقص بوده ولی در بخش‌هایی از مصلا دچار کمبود هستیم که امیدواریم با حمایت مردم و مسئولین نواقص موجود رفع شود.

وی در پایان ضمن محکوم نمودن برخورد نماینده مردم صومعه سرا با نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت:ایشان با شکستن حرمت آیت الله فلاحتی احترام و ادب به بزرگان را از فرو ریخت و از بین ‎برد و این کار ناشایست و بی تدبیرانه و غیر عقلانی بود.

امروز توسط امام جمعه فومن از تعدادی از خبرنگاران فعال و مدیران گروههای جهادی رسانه ای تجلیل شد

خبرنگار/زلیخا صفری