صفیر گیلان؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان وامام جمعه رشت ایجاد نظم، انضباط ، امنیت و فضای آرام برای زندگی شهروندان و حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را ۳ وظیفه خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: امروز پلیس در کنار عالمان دینی، پناهگاه امن مردم است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، […]

صفیر گیلان؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان وامام جمعه رشت ایجاد نظم، انضباط ، امنیت و فضای آرام برای زندگی شهروندان و حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را ۳ وظیفه خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: امروز پلیس در کنار عالمان دینی، پناهگاه امن مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین “رسول فلاحتی گیلانی” در جمع کارکنان انتظامی استان، پلیس را سرباز امام زمان و رهرو ولایت دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره در عرصه جهاد و شهادت قرار دارد.

امام جمعه رشت ایجاد نظم، انضباط و امنیت در جامعه، ایجاد فضای آرام برای زندگی شهروندان و حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را ۳ وظیفه خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: امروز پلیس در کنار عالمان دینی، پناهگاه امن مردم است.

وی با اشاره به تکالیف و وظایف سنگین نیروی انتظامی در جامعه، تصریح کرد: به لطف امنیتی که امروز در کشور وجود دارد، ایران اسلامی به ثباتی قابل توجه در منطقه خاورمیانه دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس به عنوان مجری قانون، باید روانشناس خوبی نیز باشد، خاطرنشان کرد: برخورد با مجرمان بر اساس ویژگی‌ روحی آن‌ها، نیروی انتظامی را در رسیدن با اهدافش یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی سلامت نهاد خانواده را موجب سبک‌تر شدن مسئولیت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس باید نماد سلامت کاری در جامعه باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نظام اسلامی امروز پرقدرت‌تر از گذشته به راهش ادامه می‌دهد، تصریح کرد: وجود نیروهای وفادار و مخلصی همچون نیروی انتظامی، ضامن بقای انقلاب اسلامی است.