صفیر گیلان؛ سرهنگ رحمانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نام امام حسین (ع) و یارانش به فراموشی سپرده شود گفت:نام  امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران  شهیدش در صحرای کربلا در عالم هستی تا قیام قیامت فراموش نخواهد شد بلکه روز به روز درخشان و درخشانتر خواهدبود و این عنایت خدا به شهید و آنانی است که در راه خدا به شهادت می رسند.

اختصامی/صفیر گیلان؛یادواره سرداران و ۷۲ شهید و یک شهید گمنام بخش سردار جنگل فومن در بقعه امامزاده عبدالله کلرم با حضور فرماندار فومن،بخشداران و خانواده معزز شهدا برگزارشد.

سرهنگ،ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نزاجا در این مراسم به جانفشانی‌های فرزندان رزمنده این آب وخاک  و همچنین ۷۲ شهید بخش سردار جنگل در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه ترفند‌ها و توطئه‌ها با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و امروز ما باید ادامه دهنده را شهدا باشیم.

رحمانی با بیان اینکه بدانید فرزندان شما کسانی هستند که چه در گذشته و چه امروز  آماده دفاع از امنیت در مقابل جبهه نا امیدسازی، شکستن استقامت ملت بزرگ ایران، برهم زدن امنیت و اخلال در استقلال و پیشرفت ایران توسط دشمن هستند. تصریح کرد؛ امنیت پایدار فرزندانی رشید و دلیری می خواهد به مانند ۷۲ شهید این منطقه و ۸ هزار شهید استان گیلان که خود دنیای از فداکاری هستند .

جانشین مرکز آموزش هواپیمائی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: جوانان برومند ما در جنگی نابرابر که بر ملت ما تحمیل شده بود جان خویش را فدا کردند تا ما امنیت و آسایش داشته باشیم.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نام امام حسین (ع) و یارانش به فراموشی سپرده شود گفت:نام  امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران  شهیدش ایشان در صحرای کربلا در عالم هستی تا قیام قیامت فراموش نخواهد شد بلکه روز به روز درخشان و درخشانتر خواهدبود و این عنایت خدا به شهید و آنانی است که در راه خدا به شهادت می رسند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نزاجا در جمع خانواده شهدای بخش سردار جنگل شهرستان فومن در بقعه متبرکه امامزاده کلرم با نگاه به بدرقه مادران در دوران هفت سال دفاع مقدس از فرزندانشان برای رفتن به جبهه و جنگ در مبارزه  با دشمن و چشم انتظار ی برادر به برادری که هرگز از سفر برنگشت  و آیا اشک خواهری که سالها منتظر صدای برادرش هست اشاره و افزود:: پس بدانیم دفاع از میهن و دفاع از سرزمین در همه جای عالم ارزش دارد.

 وی به هشت سال دفاع مقدس  و وخدت بین نیروهای مسلح اشاره و افزود:ایران سرافراز اسلامی و نیروهای مسلح هیچ تعرضی به کشورهای همسایه نداشتند و نگاه نیروهای مسلح نگاه تعرضی نیست.

سرهنگ رحمانی گفت: نگاه نیروی مسلح ایجاد امنیت پایدار در کشور پهناور ایران اسلامی است پس بدانیم برای رسیدن به امنیت در کشور و  ایجاد امنیت و احساس ارامش به فرزندانی که جان پاکشان نثار امنیت  می کنند نیازمند هستیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نزاجا به شهدای شیرودی و باکری ها و در جبهه دیگر مردانی چون سردارشهید سلیمانی  و شهید همت و شهید خرازی اشاره و افزود: یاد این سرداران شهید و دیگر شهدا و نیز  ۷۲ شهید منطقه که در جمع ما پدران و مادران و خواهرانشان هستند هرگز فراموش نخواهد شد .

وی در پایان تاکید کرد: آیا می شود با دنیایی از قدرت و ثروت جان انسانی را عوض کرد در کنار این عزت و سربلندی شهدا  چه چیزی است جز عنایت و لطف خدا ،توجه به خدا، تعهد، اخلاص، جوانمردی ،فاداری ، ازادی و دفاع از امنیت می توان چیز دیگری باشد.

 

****بیشتر بدانید

با حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی،
یادواره سرداران و ۷۲ شهید بخش سردار جنگل فومن برگزار شد لینک خبر👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾https://safiregilan.ir/?p=67043

 

گزارش تصویری یادواره شهدای خلبان و ۴ هزار شهید ارتش در رشت لینک گزارش https://safiregilan.ir/?p=67117

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری