اختصاصی/صفیر گیلان؛پس از حضور  امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در شهرستان فومن و افتتاح پروژه ها و رویت خبر مسیر راه خانه شهیده حوزه سلامت فومن  (خوشگفتار)از این رسانه مبنی بر عدم داشتن پل و راه مناسب ،سرهنگ ولی رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده تام […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛پس از حضور  امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در شهرستان فومن و افتتاح پروژه ها و رویت خبر مسیر راه خانه شهیده حوزه سلامت فومن  (خوشگفتار)از این رسانه مبنی بر عدم داشتن پل و راه مناسب ،سرهنگ ولی رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده تام الاختیار ارتش در گیلان در یک سفر به شهرستان از پل نیمه کاره و رها شده مسیر روستای حسینکوه دیدن نمودند.

همچنین به منظور رفع مشکل تردد مردم روستای حسینکوه  و تسهیل در رفت و آمدها و احداث پل در این روستا، جلسه ای با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سرهنگ خلبان رحمانی با نشست با مدیر بنیاد مسکن شهرستان  و دهیار روستای حسینکوه این پروژه را با اعتبارات در نظر گرفته شده و با کارشناسی کارشناسان بنیاد مسکن استان و شهرستان به دست مهندس عفتی سپردند.

مهندس عفتی امروز ۲۴ مهر ماه در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان از پیشرفت رضایت بخش در تکمیل این پل گفت: اگر چه بارندگی شدید در هفته گذشته و جاری شدن سیل در رودخانه ها کمی ما را در انجام کار دچار رکود کرد ولی خوشبختانه تا امروز توانستیم علاوه بر  رگلاژ ، شن ریزی مسیر پل را نیز داشته باشیم.

عفتی از تکمیل فرایند طراحی نقشه پل و  بر اورد هزینه ها خبر دادو گفت:ما با اعتبارات در نظر گرفته شده و تخصیص اعتبار توسط ارتش نیروی زمینی توانستیم خرید آرماتور پل حسبنکوه  را انجام دهیم.

وی افزود:با مساعد شدن هوا  و بهتر شدن شرایط جوی پی کنی انجام  و تا امروز پل حسبنکوه با بهره گیری از ظرفیت ماشبن الات بنیاد احداث کوله و بتن ریزی فونداسیون انجام گرفته است .

وی امیدوار شد تا در صورت مساعد بودن هوا این پل ظرف ماه آینده  به بهره برداری برسد.

تنظیم/زلیخا صفری