صفیر گیلان؛علیرضا مهرگان از برگزاری جشنواره توت فرنگی در صومعه‌سرا خبر داد و اظهار کرد:هشتمین جشنواره توت فرنگی پنج‌شنبه ۲۰اردیبهشت ماه در روستای صوفیانده صومعه‌سرا برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این جشنواره از ساعت ۱۵-۱۹در صوفیانده صومعه‌سرا برگزار می‌شود،افزود:گیلان دارای ۷۰هکتار باغ توت‌فرنگی است که ۲۲هکتار آن به صومعه‌سرا تعلق دارد. مهرگان با […]

 

صفیر گیلان؛علیرضا مهرگان از برگزاری جشنواره توت فرنگی در صومعه‌سرا خبر داد و اظهار کرد:هشتمین جشنواره توت فرنگی پنج‌شنبه ۲۰اردیبهشت ماه در روستای صوفیانده صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ساعت ۱۵-۱۹در صوفیانده صومعه‌سرا برگزار می‌شود،افزود:گیلان دارای ۷۰هکتار باغ توت‌فرنگی است که ۲۲هکتار آن به صومعه‌سرا تعلق دارد.

مهرگان با بیان اینکه جشنواره توت‌فرنگی جزء جشنواره‌های مطرح استان گیلان است،خاطرنشان کرد:اجرای لافندبازی،نمایش محلی،کشتی گیله‌مردی،برپایی غرفه‌‌های فروش محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

وی متذکر شد:تمام تلاشمان حضور کلیه باغداران توت‌فرنگی شهرستان جهت عرضه محصول در جشنواره امسال است.

دبیر برگزاری جشنواره توت‌فرنگی در پایان با بیان اینکه هر ساله بر جمعیت گردشگران و بازدیدکنندگان این جشنواره افزوده می‌شود،اظهار کرد:تمام سعی و تلاشمان جذب گردشگر،معرفی جاذبه و پتانسیل‌های شهرستان و …است./ایسنا