صفیر گیلان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن تبریک ولادت پربرکت رسول اکرم(ص) و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: هفته وحدت فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام است.

به گزارش صفیر گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه و هفته وحدت را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است: ماه ربیع‌الاول مزین به ولادت طلیعه نور الهی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه است، پیامبری که گوهر اخلاق و انسانیت را از عالم افلاک بر جهان خاکی گستراند و همچون خورشید بر عالمیان تابید.

حسن خلق نبی مکرم اسلام  و صفاتی همچون رأفت و رحمت، مهربانی و شفقت، صلح‌طلبی و عدالتخواهی از برجسته‌ترین صفاتی است که مسلمانان و غیرمسلمانان  بر آن صحه گذاشته اند.

نبی مکرم اسلام وحدت و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و بدون شک در سایه وحدت است که قدرت الهی تجلی پیدا می‌کند و اختلافات دینی کمرنگ شده و از بین می‌رود.

هفته وحدت؛ فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام  است تا  بتوانیم با همبستگی در سایه دین مبین اسلام، با ایمان و یقین، همدوش و همگام با برادران و خواهران دینی، میراث داری لایق برای آموزه‌ها و ارزش‌های غنی اسلام و قرآن باشیم .

اینجانب ولادت پربرکت حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه را که نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام است را به یکایک برادران و خواهران عزیز مسلمان تبریک عرض نموده و یاری، عزت و تعالی امت اسلام را از خداوند منان مسئلت دارم.