رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست کمیسیون اصلی هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان

همه بدهکاری های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را صفر می کنیم

  پرینت
همه بدهکاری های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را صفر می کنیم
شناسه خبر : 46901 | تاریخ انتشار : 09 تیر 1400 - 21:44 | 214 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بدهکاری‌های سنگین دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم پرداخت تمامی بدهکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا اردیبهشت‌ماه امسال، پروژه‌های بر زمین‌مانده عمرانی را نیز تکمیل کرده و تعدادی را نیز در دست اقدام داریم.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛پیش از ظهر امروز کمیسیون اصلی هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از اعضای هیئت‌امنا در سالن اجلاس حوزه ریاست این دانشگاه تشکیل جلسه داد.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در جهت ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعتبارات میلیاردی برای پروژه‌های بزرگ و عام‌المنفعه جذب و هزینه کرده‌اند‌ که در مقایسه با جهش تخصیص و جذب اعتبارات در این دانشگاه بسیار ناچیز است.
وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ترسیم آینده‌ای روشن برای نظام سلامت استان طی سال‌های آینده، گفت: با تلاش‌های مستمر و پیگیرانه در کنار پیش بردن پروژه‌های عمرانی و افتتاح اکثریت آن‌ها، طبق برنامه‌ریزی‌ها، همه بدهی‌های دانشگاه را تا اردیبهشت‌ماه امسال صفر می‌کنیم و این در حالی است که سقف کارانه و اضافه‌کار پرسنل را نیز افزایش داده‌ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افتتاح هزار پروژه طرح تحول در برخی از استانها، افزود: علیرغم بدهکاری‌های سنگین، شیوع و سنگینی بیماری کرونا، پروژه‌های عمرانی بر زمین‌مانده گیلان را به جریان انداخته و خوشبختانه توانسته‌ایم ۳۲ پروژه عام‌المنفعه را بااعتبار بالغ‌بر ۴۸۹ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.
وی با اشاره به طرح‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه، خاطرنشان کرد: طرح احداث بیمارستان‌های رازی، پورسینا، شفا و همچنین دانشکده پزشکی در سایت لاکان ازجمله پروژه‌هایی هستند که باید عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شوند، هرچند که این پروژه‌ها باید در دهه‌های پیشین آغاز و اکنون مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به دیگر پیگیری‌های خود در خصوص تأمین میلیاردها تومان اعتبار از سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت، استمداد از منابع و مشارکت سازمان‌های انقلابی و نظامی و همچنین مشارکت خیران در جهت تکمیل و احداث سایر پروژه‌های عمرانی نیز اشاره کرد.
گفتنی است در نشست امروز کمیسیون اصلی هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان بودجه تفصیلی سال ۱۴۰۰ تشریح و همچنین گزارشی از عملکرد بودجه‌ای نیز در این نشست ارائه شد.
در ادامه ، پیشنهاد‌هایی جهت بهبود شاخص‌های عملکردی دانشگاه در ابعاد مختلف توسط اعضای کمیسیون ارایه شد.
پیشنهاد افزایش سهم تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل درآمد اختصاصی با هدف اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی دانشگاه، پیشنهاد و ایجاد پست‌های سازمانی ستاره‌دار ایثارگران بر اساس بخشنامه وزارتی و همچنین پیشنهاد دریافت تسهیلات بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در راستای کمک به ساخت، تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی و پرداخت‌ تسهیلات و بدهی‌ها ازجمله بندهایی بود که در نشست امروز کمیسیون اصلی هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

برچسب ها
نوشته های مشابه
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.