سرهنگ نقد پور فرمانده سپاه شفت بسیج را الگوی جهانی خدمت رسانی به ملت ها دانست و گفت: هنر سازمان های آن است که با استفاده از نیروی بسیج و سازمان دهی مردم، مشکلات جامعه را حل کرده و امور را به سمت توسعه پیش ببرد و دولت نیز وظیفه دارد از این سازمان ها حمایت کند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ سرهنگ احمد نقدپور فرمانده سپاه شهرستان شفت در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با تبریک این ایام به بسیجیان و پاس داشت ۴۲ سال مجاهدت بسیجیان گفت:هنر سازمان های آن است که با استفاده از نیروی بسیج و سازمان دهی مردم، مشکلات جامعه را حل کرده و امور را به سمت توسعه پیش ببرد و دولت نیز وظیفه دارد از این سازمان ها حمایت کند.

وی هدف تشکیل بسیج را حفاظت از نظام و ارزشها به تشکیل فرمان امام خواند و گفت؛ بسیج امروز الگوی جهان در خدمت رساتی به ملت هاست.

سرهنگ نقدپوربه ایفای نقش بسیج در تمام عرصه که به خوبی اجرایی شده اشاره و افزود؛درایت و تیز بینی مصداق عینی فرمان برداری بسیج از مقام رهبری آتش به اختیار است.

وی مهمترین کارکرد بسیج را از اردوی جهادی،ساخت مسکن محرومان،مواسات و …خواند و گفت؛ کسب رتبه اول اجرای طرح واکسیناسیون شهرستان در غالب طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است و ما ویژه به رئیس شبکه بهداشت جناب دکتر سلیمانی تبریک و خدا قوت داریم.

فرماندهر سپاه شفت اقدامات بسیجیان شهرستان را در غالب گردانهای رزمی،امداد و نجات،دفاعی و امنیتی و در گردانهای کوثر سازماندهی و آمادگی وجود دارد.

 

سرهنگ نقد پور بسیج را الگوی جهانی خدمت رسانی به ملت ها دانست و گفت؛مقابله با استکبار و در حوزه علمیه و فرهنگی، توسط بسیج به عنوان پشتوانه نظام ستودنی و افتخار است.
فرمانده سپاه شفت رمز موفقیت بسیج را در تمام فعالیت و کارها با قطب نمای ولایت خواند و گفت؛بسیج در دلها امروز جا خشک کرده و مردم خدمات بسیج را با چشم بصیرت می بینند.

سرهنگ نقد پور به بحث بیانیه گام دوم اشاره و افزود:تنها سازمانی که در اجرای منویات رهبری در حوزه پژوهش،اقتصاد،سبک زندگی،عژت ملی،مرز بندی،دشمن شناسی، و… بسیج تلاش کرد تا فرامین محقق شود.و بسیج مطالبه گری را به خوبی از دولت مردان داشته است.

فرمانده سپاه شفت از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه شفت در هفته بسیج خبر داد و گفت:سپاه شهرستان از سال ۹۶ تا امروز ۱۰۷ واحد تحویل مددجویان کمیته امداد کرده است.

وی از کلنگ زنی ۳۲ واحد مسکن محرومان در شهرستان به زودی خبر داد و گفت:تمام تلاش ما بر این است تا یک مددجوی نیازمند به مسکن در شهرستان وجود دارد دست از کار نکشیم.

فرمانده سپاه شفت از ۱۷۰  ویژه برنامه در شهرستان در هفته بسیج خبر داد و گفت:این برنامه شامل یادواره شهدا،دیدار با خانواده شهید،ویزیت رایگان،توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی،تجلیل از بسیجیان،پویش نذر خون،پیاده روی،پویش هر بسیجی یک خدمت،پویش من و رفیق شهیدم،تجلیل فعالان فضای مجازی،نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی و…..می باشد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری