رجبی ویسرودی اظهار کرد: بنده مخالف خرید سپیدرود نیستم اما نباید مالکیت این تیم بدون مطالعه و بررسی جوانب آن به شهرداری واگذار شود چون به مانند مسایل دیگر در باتلاق معضلات شهرداری گیر می کند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از دیار میرزا، مجید رجبی ویسرودی لازمه خرید امتیاز سپیدرود را تدوین شیوه […]

رجبی ویسرودی اظهار کرد: بنده مخالف خرید سپیدرود نیستم اما نباید مالکیت این تیم بدون مطالعه و بررسی جوانب آن به شهرداری واگذار شود چون به مانند مسایل دیگر در باتلاق معضلات شهرداری گیر می کند.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از دیار میرزا، مجید رجبی ویسرودی لازمه خرید امتیاز سپیدرود را تدوین شیوه نامه مدون اعلام کرد و افزود: تیم سپیدرود از گذشته دور یکی از تیم های بومی و پر طرفدار رشت و استان بوده است.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به مطرح نشدن لایحه واگذاری سهام این تیم به شهرداری در جلسه صحن علنی روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه و مخالفت برخی از اعضای شورا با لایحه مذکور؛ تصریح کرد این لایحه از پختگی لازم برای طرح در صحن علنی و رای گیری از شورا را نداشت و باید در کمیسیون فرهنگی و حقوقی شورا ،جزییات آن مورد بررسی دقیقتری قرار بگیرد.
رجبی ویسرودی افزود: نظر بنده این است که اگر قرار باشد که مالکیت این تیم خریداری شود باید هیات مدیره آن و مقدار بودجه ی در نظر گرفته برای تیم مشخص گردد.
نباید اینگونه باشد که فردا روز خرید مالکیت تیم سپیدرود ،شهردار و شورا راسا برای تیم تصمیم بگیرند و نقش افراد در این میان مشخص نباشد.
عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اشکالات این لایحه باید در کمیسیون های تخصصی مرتفع شده خاطر نشان کرد : پیشنهاد و تاکید من این است که شیوه نامه ی مدونی برای این تیم تدوین شود، اینکه هیات مدیره چه افرادی باشند؟ بودجه آن از کجا تامین خواهد شد ؟نقش سازمانهای دیگر شهرداری در این خصوص چیست.
وی تصریح کرد: اگر شیوه نامه‌ای به طور صحیح مشخص شود به عنوان مثال سازمان حمل و نقل، زیباسازی و فرهنگی و ورزشی شهرداری هر کدام می توانند امور حمل و نقل و جابجایی، تبلیغات و زمین بازی تیم را بر عهده بگیرند. رجبی ویسرودی با بین اینکه سپیدرود می تواند در زیر مجموعه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قرار بگیرد، افزود: در صورت اتخاذ سیاست درست، هر ساله مبلغی تحت عنوان بودجه برای تیم تعریف خواهد شد و اگر افراد هیات مدیره در شیوه نامه تعیین شوند چه شورای چهارم باشد و چه نباشد تیم سپیدرود سیر تکاملی خود را بر اساس قوانین و ضوابط شیوه نامه طی خواهد کرد.
این عضو شورا یادآور شد: در دفتر سرمایه گذاری شهرداری برای بخش سرمایه گذاری و شرایط ورود و انجام کار شیوه نامه مدون موجود است پس در مورد یک باشگاه نیز باید قوانین حاکم بر ورزش را در نظر بگیریم. وی در خصوص شکایت «پور محسن» نیز اظهار گفت : این بحث در اولویت قرار دارد و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد باید تکلیف از نظر حقوقی مشخص شود.
رجبی ویسرودی در پایان اظهار کرد: بنده مخالف خرید سپیدرود نیستم اما نباید مالکیت این تیم بدون مطالعه و بررسی جوانب آن به شهرداری واگذار شود چون به مانند مسایل دیگر در باتلاق معضلات شهرداری گیر می کند.