صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان در این راستا، با اشاره به انتقاد گسترده متقاضیان از نحوه اجرای این پروژه از ابتدای امر تا کنون، به این نکته پرداخت که هنگامی که حقوق مردم تضییع می شود، نمی توانیم بی تفاوت باشیم و در صورت بی نتیجه بودن این جلسات، ورود دستگاه قضایی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان از فومن ؛امروز دوشنبه مورخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، جلسه پیگیری مشکلات مسکن مهر فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان برگزار شد.

فکور در ابتدای این جلسه بیان کرد: پیگیری های قبلی درخصوص وضعیت مسکن مهر فومن به نتایج رضایت‌ بخشی منجر نشده و ضرورت دارد مسائل به جد و با قاطعیت دستگاه های متولی به نتیجه درست برسد.

وی با بیان این که با توجه به مرور تجربه گذشته این پروژه، به ظاهر امید چندانی به رفع مشکل از طریق جلسات عادی نیست، تذکر داد: اگر متولیان این پروژه قادر به انجام تعهدات خود نیستند، بهتر است شرایط به طریق دیگری پیگیری و دنبال شود، زیرا حقوق مردم در این میان ضایع شده است.

فرماندار شهرستان در این راستا، با اشاره به انتقاد گسترده متقاضیان از نحوه اجرای این پروژه از ابتدای امر تا کنون، به این نکته پرداخت که هنگامی که حقوق مردم تضییع می شود، نمی توانیم بی تفاوت باشیم و در صورت بی نتیجه بودن این جلسات، ورود دستگاه قضایی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

فکور با بیان این که باید دانست واحدهای مسکونی چگونه توزیع و تحویل شده اند، این پرسش را مطرح کرد که چرا برخی شهروندان واحد خود را تحویل گرفته اند و برخی هنوز فاقد واحد مسکونی هستند؟

******

پی نوشت/پروژه مسکن مهر فومن که از سال ۸۸ تا کنون در دست ساخت است درست از همان بدو امر و روزی که کلنگش بر زمین نشست با مخالفت های زیادی از طرف کارشناسان ، فعالان اجتماعی و رسانه  همراه شد،اولین موردی مخالفین  روی آن اتفاق نظر داشتند، مکان در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه بود که در روستای کردآباد فومن و در کنار رودخانه ایی خروشنان  که دارای  زمینی شنی و سست بود واقع شده است.

یادداشتی از زلیخا صفری با عنوان ؛نام مهر را یدک می کشم،اما روی ستونهای بی مهری قرار گرفتم

 

خورشید مهربانی بر مسکن مهر فومن تابیدhttps://safiregilan.ir/?p=5208

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری