سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به وضعیت نامناسب آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان گفت: ساماندهی  آب ماسوله رودخان می توانند به بهبود این بخش کمک کند.

به گزارش پایگاه  خبری صفیرگیلان ازشفت، سومین جلسه شورای اداری شهرستان شفت با حضور مهندس مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت، دکت
خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت، علیپور مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان و روسای ادارات شهرستان صبح امروز (دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱) در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: مدیران اجرایی برای کسب اعتبارات استانی تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.
سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه دچار روزمرگی کاری نشوند و به صورت جهادی پایه کار باشند، افزود: قبل از شروع سال زراعی آتی مشکلات این حوزه بررسی و رفع شود.
سرپرست فرمانداری شفت  با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به ظرفیت های خود نباید جزو شهرستان های محروم باشد، گفت: همه مدیران برای توسعه شفت میدانی پای کار باشند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری باید بتوانیم با جذب توریسم شرایط مساعدی را فراهم سازیم، اظهار داشت: علت جذب اعتبار حداقلی در کمیته امداد شهرستان شفت در دستور کار قرار گیرد.
نقدی با اشاره به اینکه وضعیت آبرسانی شهری و روستایی شفت در وضعیت نامناسبی قرار دارد، گفت: ساماندهی آب ماسوله رودخان می‌توانند کمک رسان این بخش باشد.
بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه اظهار کرد: گزارش‌هایی از برخی دستگاه‌های اجرایی به ما می‌رسد که کارکنان تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار نمی‌دهند و این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
بهروزی فر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها مراقب بدنه ادارات و دستگاه تحت مدیریت خود باشند، تصریح کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که باید با اتحاد و همدلی به مردم خدمات رسانی صورت گیرد.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه استعلامات اداری به موقع پاسخ داده شود، افزود: مسئولان اجرایی شفت در کسب اعتبارات برای سال جاری بکوشند چرا که شهرستان شفت کمتر توسعه یافته است.
وی با بیان اینکه از بانک‌ها گله مند هستیم زیرا با حداکثر سخت گیری های بی مورد مردم را گرفتار کرده‌اند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی درگیر بروکراسی اداری در بانک‌ها هستند.
بهروزی فر با اشاره به اینکه تهاتر قیر حل شده و بنیاد مسکن می‌تواند این مشکل را حل کند به دنبال جذب اعتبارات ملی برای شهرستان هستیم، افزود: محرومیت تهدیدی برای شهرستان است اما با مدیریت جهادی این تهدید باید به فرصت تبدیل شود.