وضعیت مجموعه های تولیدی و صنعتی گیلان نگران کننده است/معضل سوء مدیریت صنعت چوکای رضوانشهر را زیانده کرد/پروژه ملی سد شفا رود غوطه ور در چالش

  پرینت
وضعیت مجموعه های تولیدی و صنعتی گیلان نگران کننده است/معضل سوء مدیریت صنعت چوکای رضوانشهر را زیانده کرد/پروژه ملی سد شفا رود غوطه ور در چالش
شناسه خبر : 36940 | تاریخ انتشار : 16 تیر 1399 - 9:51 | 7428 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛نماینده مردم شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل سوء مدیریت حاکم بر صنایع چوکا، شاهد مشکلات و زیان در این مجموعه هستیم. حسن محمدیاری در جلسه شورای اداری رضوانشهر افزود: وضعیت شرکت چوکای رضوانشهر بسیار نگران کننده است و به دلیل سوء […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛نماینده مردم شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل سوء مدیریت حاکم بر صنایع چوکا، شاهد مشکلات و زیان در این مجموعه هستیم.

حسن محمدیاری در جلسه شورای اداری رضوانشهر افزود: وضعیت شرکت چوکای رضوانشهر بسیار نگران کننده است و به دلیل سوء مدیریت حاکم بر این مجموعه عظیم تولیدی صنعتی، شاهد مشکلات بسیار زیاد در آن هستیم که حتی قادر به پرداخت هزینه های انرژی و معوقات خود نمی باشد.

وی بیان کرد: بنده پیگیر مشکلات این مجموعه عظیم صنعتی و تولیدی، در سطح ملی هستم و باید از این ظرفیت عظیم در راستای تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید در سطح این منطقه استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال، در خصوص اعتماد مردم این حوزه انتخابیه مبنی بر انتخاب وی بعنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتماد مردم را باید به شایستگی پاسخ داد و تا الان به لطف خدا از برنامه های  پیش بینی شده  جلوتر هستیم.

محمدیاری در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه در حال اجرای سد شفارود در رضوانشهر گفت: این پروژه ملی اخیراً، دچار چالش شده بود و شاهد اتفاقات منفی در آن بودیم که با پیگیری هایی که داشتم حتی برای کارگران در حال کار در این طرح ملی طی دوران پس از آبگیری نیز برنامه ریزی شد تا از کار بیکار نشوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت بیمارستان رضوانشهر نیز گفت: زیرساخت لازم و فضای خدمت در این بیمارستان وجود دارد ولی بدلیل عدم حضور کادر پزشکی در این بیمارستان، به مشکلات و مطالبات مردم پاسخ داده نمی شود و مردم عزیز ناگزیر هستند برای امور درمانی و پزشکی به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

دهیاران و شهرداران رضوانشهر با تغییر کاربری موافقت نکنند

همچنین فرماندار رضوانشهر هم در این نشست ضمن تشکر از همه مردم و مسئولان در زمینه مقابله با بیماری کرونا گفت: توجه مردم نباید نسبت به این مسئله مهم کم رنگ گردد و همه ما مکلف هستیم که مردم را نسبت به خطرات این ویروس خطرناک آگاه و برای رعایت دستورالعمل های مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

محمدمهدی مظفری افزود: طبق دستورات رهبری مبنی بر جوانگرایی و سپردن مسئولیت ها به جوانان، ظرفیت این سرمایه های عظیم همواره باید مورد توجه گیرد و سرعت بخشی به شتاب علمی کشور نیز با تحقق همین مهم امکان پذیر است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر ضمن اشاره به روز دهیار گفت: دهیاران و شهرداران باید مراقب باشند تا اراضی این شهرستان دستخوش تغییر کاربری نگردد و جلوی هرگونه تخلفی را بگیرند و در صدور مجوزها الزامات قانونی رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به  روز قلم  افزود: تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه، امید افزایی در جامعه است و این قشر عزیز و زحمتکش، منعکس کننده مشکلات جامعه و انتقال دهنده تلاش مدیران برای افکار عمومی هستند.

مصوبات نمایندگان مجلس در زمینه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم راهگشا باشد

در ادامه این نشست، امام جمعه بخش پره سر نیز طی سخنانی اقدام بعضی از افراد در نوشتن نامه های سیاسی را مورد نکوهش قرار داد و گفت: افرادی با قصد نوشتن نامه و اقدامات سیاسی قصد کمرنگ کردن انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند.

حجت الاسلام محمد مهدی پور بیان کرد: امروز ناتوانی سران آمریکا در اداره امور داخلی آن کشور را دیدیم و در خصوص مقابله با کرونا بسیار ناتوان و منفعلانه عمل کردند.

امام جمعه پره سر بیان کرد: تاریخ آمریکا و قدمت و پیشینه این کشور ۳۳۵ سال است ولی کشور ایران با یک تاریخ بسیار طولانی دارای فرهنگ و تمدن کهن می باشد که آمریکا در طول این تمدن کهن داخل کشور ما گم می شود.

وی در ادامه با اشاره به فضای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم امروز به مجلس جدید امید بسته اند و مصوبات نمایندگان مجلس باید در زمینه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم راهگشا باشد.

 / به نقل از ایرنا،
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
پیام تبریک رئیس شورای شهرستان رشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماکن اقامتی و گردشگری
با تمام توان پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی خواهیم بود
تحویل سال نو در مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا
سال ۱۴۰۳؛ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.