استاندار گیلان با اشاره به نگاه جدی دولت به مناطق کم برخوردار، گفت: دولت سیزدهم گام مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است و این مهم در گیلان پیاده سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از شفت؛استاندار گیلان پیش از ظهر پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های دهه فجردر جمع صمیمی مردم روستای علی سرای سیاهمزگی از بخش احمد سرگوراب شفت نیز با وجود بارش برف حضور یافت .

اسدالله عباسی  با بیان اینکه شفت از شهرستان‌های کم برخوردار و محروم گیلان است و در این دولت تلاش می‌کنیم کمبودها در این بخش را جبران کنیم گفت: برای مسئولان استانی تعطیلی معنایی ندارد و در هر هوا و شرایطی باید به وظایف خود عمل کنند تا باری از مشکلات مردم برداشته و خدمت صادقانه داشته باشند لذا به مدیران اجرایی دستور داده ایم که پای کار بمانند.

وی به مردم این مناطق قول داد مشکلات محیط زیستی که از سوی آنان عنوان شد در جلسه مشترکی که امروز با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور مطرح و پس از دسته بندی و بررسی نسبت به رفع آن اقدام شود .

وی با اشاره به نگاه جدی دولت به مناطق کم برخوردار، افزود: دولت سیزدهم گام مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است و این مهم در گیلان پیاده سازی می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به برودت هوا و بارش برف و باران در مناطق استان، بیان کرد: عملیات برف روبی در تمامی محورها تا عادی شدن شرایط ادامه پیدا کند تا خللی در زندگی مردم ایجاد نشود.

عباسی با بیان اینکه مشکلات شفت طبقه بندی شده است، گفت: مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی شفت از دغدغه‌های مردم این منطقه است که به جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی شفت، افزود: مرمت و بازسازی محورهای اصلی و فرعی شفت در اولویت قرار دارد.

استاندار گیلان از اتصال راه شفت به زنجان خبر داد و بیان کرد: با توافق نامه‌ای که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته با احداث محور تالش به زنجان، این مسیر از بن بست در می‌آید

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری