محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان گیلان عنوان کرد : در ۸ ماهه نخست سالجاری مدیرکل بهزیستی گیلان پاسخگوی بیش از ۳۰۰۰ درخواست مراجعین حضوری و غیر حضوری بهزیستی گیلان بوده است . .

به گزارش صفیر گیلان؛محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان گیلان عنوان کرد : در ۸ ماهه نخست سالجاری مدیرکل بهزیستی گیلان پاسخگوی بیش از ۳۰۰۰ درخواست مراجعین حضوری و غیر حضوری بهزیستی گیلان بوده است . .

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان گیلان گفت: در ۸ ماهه نخست سالجاری به درخواست تعداد  ۲۱۹۰ نفر از مراجعین طی جلسات ملاقات مردمی حضوری به صورت هفتگی روزهای سه شنبه و حتی بسیاری موارد در دیگر روزهای هفته، در محل بهزیستی استان و همچنین  یک ملاقات مردمی (به صورت برخط – سامانه ۱۱۱) در محل استانداری برگزار گردید که عمده درخواستها مبتنی بر کمک هزینه معیشتی،  درمانی، کمک هزینه لوازم ضروری منزل، مسکن، درمانی و دارویی، دانشجویی، فرزند خواندگی، تحصیلی، سبد کالا و ایاب و ذهاب بوده است، پاسخ داده شد.
محمد برهود اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹،  جهت حفظ کرامت انسانی اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۹۶۰ نمودیم تا کلیه توانخواهان بتوانند به صورت غیر حضوری نیز نسبت به مطالبات خود اقدام نمایند. که در این راستا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد ۸۶۵ درخواست از طریق سامانه پیامکی نیز به ثبت رسیده که پس از بررسی توسط کارشناسان، نسبت به پاسخگویی و رفع مشکلات و نیازهای آنها اقدامات لازم انجام گردید