به گزارش صفیر گیلان؛روح الله پوراسماعیلی اظهار داشت: مراسم ۹ دی امسال با سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در روز ۸ دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مهدیه رشت برگزار می‌شود. پوراسماعیلی در تبیین و علت برگزاری چنین مراسمی ابراز داشت: برپایی این مراسم ارزشمند در راستای برنامه‌هایی است که در طی […]

به گزارش صفیر گیلان؛روح الله پوراسماعیلی اظهار داشت: مراسم ۹ دی امسال با سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در روز ۸ دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی در تبیین و علت برگزاری چنین مراسمی ابراز داشت: برپایی این مراسم ارزشمند در راستای برنامه‌هایی است که در طی سال‌های گذشته توسط شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت‌نیا بعد از وقوع قضایای فتنه سال ۸۸ و تا قبل از زمان شهادتش توسط وی به‌طور منظم برگزار می‌شد.

وی به خلاء موجود پس از شهادت شهید سیرت‌نیا اشاره کرد و گفت: پس از شهادت این مجاهد نستوه به‌واقع خلاء خاصی برای برگزاری چنین مراسمی احساس می‌شد به‌همین علت از سال گذشته و با همکاری جمعی از دوستان این شهید بزرگوار اقدام به برگزاری مجدد این مراسم کردیم.

مسئول برگزاری مراسم پاسداشت حماسه حضور و بصیرت در ۹ دی بیان داشت: مراسم پاسداشت ۹ دی با حضور دو تشکل “شباب اهل الجنه” و “هیئت الشهدا” که شهید سیرت‌نیا موسس آن‌ها بوده و همچنین با مشارکت تشکل‌های فرهنگی مذهبی و بصیرتی مردم‌نهاد در شهر رشت برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی فتنه ۸۸ را توطئه‌ای آمریکایی صهیونیستی خواند و افزود: فضای سیاسی حاکم بر کشور و منطقه اکنون ایجاب می‌کند در زمینه فتنه سال ۸۸ که در حقیقت توطئه‌ای آمریکایی صهیونیستی بود و با استفاده از واداده‌ها و عوامل داخلی‌اش اجرا شد روشنگری بیشتری انجام شود.

مسئول برگزاری مراسم “پاسداشت حماسه حضور و بصیرت در ۹ دی” ابراز داشت: با تمام برنامه‌ریزی‌ها و سناریوهای متعددی که جهت کم رنگ کردن عمق خیانت عوامل فتنه ۸۸ در جریان است اهمیت برگزاری چنین مراسم‌هایی برای روشنگری و بالا بردن سطح بصیرت مردم بسیار ضروری است.

وی برگزاری مراسم “پاسداشت ۹ دی” را یادگار شهید سیرت‌نیا دانست و افزود: انتظار داریم مردم ولایتمدار گیلان مانند گذشته و برای تکریم مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و اعلام انزجار از فتنه گران و توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی حضوری فعال در این مراسم داشته باشند.

مسئول برگزاری مراسم “پاسداشت حماسه حضور و بصیرت در ۹ دی” عنوان کرد: اجتماع بزرگ مردم گیلان در صبح روز شنبه ۹ دی ماه در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار می‌شود که می‌تواند صحنه دیگری از اتحاد و انسجام و تجدیدمیثاق مردم با ولایت را به منصه ظهور برساند./خبرگزاری تسنیم