به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور شفقی فرماندار رشت و  علیرضا مسچیان بخشدار خمام  و رواسای ادارات، ۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. در حاشیه افتتاح این طرح ها  سیروس شفقی  بابیان اینکه یکی از شاخصه های جذب […]


به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور شفقی فرماندار رشت و  علیرضا مسچیان بخشدار خمام  و رواسای ادارات، ۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در حاشیه افتتاح این طرح ها  سیروس شفقی  بابیان اینکه یکی از شاخصه های جذب سرمایه گذاری رونق فضای کسب و کار است اظهار داشت:در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین است خرسندیم که مردم عزیز باتکیه بر توانمندی ها و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه در شهرستان در جهت رونق اقتصادی و کسب و کار پیشقدم هستند.
فرماندار شهرستان رشت افزود: در بخش خمام به مناسبت هفته دولت ۳۲پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۲هزارو ۴۲۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی با تصریح بر اینکه این پروژه ها بیشتر در روستاها افتتاح شد ادامه داد:بازارچه صنایع دستی مددجویان، کارخانه پرورش قارچ ،کارخانه شالی‌کوبی، خانه و اقامتگاه بوم گردی و آسفالت راه روستایی از جمله طرح های افتتاح شده در این بخش بود.
شفقی با بیان اینکه در دوران دولت تدبیر و امید شاهد عدالت اجتماعی در حوزه های مختلف بوده ایم، گفت:دولت رویکرد اعتدال را سرلوحه سیاست داخلی خود قرار داده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت دکتر روحانی است گفت: امیدواریم با تلاش همه مسئولین رفاه اجتماعی را برای مردم عزیز به ویژه روستاییان فراهم سازیم .

شفقی امروز در جمع اهالی خوب روستاهای خمام به درد دل مردم گوش داد و با اهالی منطقه گفتگو داشت.

 ایشان ضمن ابراز خرسندی از کار های بزرگ بخشداری خمام و دهیاری دهنه سر گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد رشد و شکوفایی استعدادها در روستاها باشیم .

وی تصریح کرد صنایع دستی و ایجاد اشتغال در روستا و بوم گردی میتواند زمینه حضور جوانان را در روستاها  رامستحکم کند.