دکتر مهدی قربانی ثمین با اشاره به اهمیت رای پزشکی قانونی در تعیین سرنوشت دعاوی در محاکم قضایی، بیان کرد: مسئولیت و بار روانی بالایی در این رابطه وجود دارد و پزشکی قانونی در بررسی ها و صدور رای خود، فرآیند پیچیده و بسیار حساسی را طی می کند.

صفیر گیلان؛مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن ملاقات کرد.
در جلسه ای که به منظور بحث و تبادل نظر در رابطه با خدمات پزشکی قانونی در شهرستان میان مدیرکل پزشکی قانونی و فرماندار فومن برگزار شد، محسنی با اشاره به اهمیت خدمات ارائه شده توسط پزشکی قانونی به مراجعین، همکاری پیوسته این اداره کل با دستگاه قضایی را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و اهتمام در ارائه هرچه بهتر خدمات مورد نیاز به مراجعین در این اداره، درخصوص مسائل و مشکلات و همچنین بهبود عملکرد پزشکی قانونی شهرستان فومن با مدیرکل آن تبادل نظر کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در استان و با تشریح نحوه خدمات رسانی به سازمان ها و نهادها، به ویژه دستگاه قضایی، اظهار کرد: پزشکی قانونی بیش از ۳۰ خدمات تخصصی ارائه می کند.
وی با اشاره به اهمیت رای پزشکی قانونی در تعیین سرنوشت دعاوی در محاکم قضایی، بیان کرد: مسئولیت و بار روانی بالایی در این رابطه وجود دارد و پزشکی قانونی در بررسی ها و صدور رای خود، فرآیند پیچیده و بسیار حساسی را طی می کند.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری