شفیعی  در خصوص دادن ۵ دستگاه اتوبوس برای راهیان نور از طرف شهرداری  گفت؛برای راهیان نور چرا فقط شهرداری باید اتوبوس بدهد در حالی که دانشگاه گیلان،دانشگاه آزاد و غیره باید از این حرکت که یک کار فرهنگی عمومی است حمایت و پشتیبانی کنند

  به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، سید شمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و سیزدهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه مالک و مربی داماش مشخص نیست اظهار کرد: از ردیف اعتباری که برای کمک به تیم های ورزشی توسط شورا اختصاص پیدا کرده است ، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار باقی مانده است.
  سید شمس شفیعی با بیان اینکه لایحه کمک مالی به تیم داماش را در کمیسیون بودجه شورای رشت بررسی کردیم افزود: تصمیم نهایی در این باره در جلسه امروز شورا گرفته می شود.
وی به اهدای بن خرید برای حمایت از کارگران شهرداری اشاره و افزود؛اهدای بن خرید غیر نقدی باید در زمان مشخص و از فروشگاه‌های مختلف سطح شهر باشد.
شفیعی  در خصوص دادن ۵ دستگاه اتوبوس برای راهیان نور از طرف شهرداری  گفت؛برای راهیان نور چرا فقط شهرداری باید اتوبوس بدهد در حالی که دانشگاه گیلان،دانشگاه آزاد و غیره باید از این حرکت که یک کار فرهنگی عمومی است حمایت و پشتیبانی کنند.
  • نویسنده : زلیخا صفری