به گزارش صفیر گیلان ،سردار “محمدرضا اسحاقی”با اشاره به اینکه ذات رسالت نیروی انتظامی، اشتراک آشکاری با رسالت‌های صداوسیما دارد، تصریح کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی به شدت اجتماعی است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا اسحاقی” در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه سبقه فرهنگی […]


به گزارش صفیر گیلان ،سردار “محمدرضا اسحاقی”با اشاره به اینکه ذات رسالت نیروی انتظامی، اشتراک آشکاری با رسالت‌های صداوسیما دارد، تصریح کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی به شدت اجتماعی است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا اسحاقی” در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه سبقه فرهنگی و تکیه بر ولایتمداری در گیلان زبانزد است، گفت: زیرساخت‌های اعتقادی و مذهبی، می‌توانند نقش مهمی در ماموریت‌های نیروی انتظامی داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ذات رسالت نیروی انتظامی، اشتراک آشکاری با رسالت‌های صداوسیما دارد، تصریح کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی به شدت اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه تنوع در منش و نگرش لایه‌های مختلف جامعه، تضادهایی را در اجتماع به وجود می‌آورد، خاطرنشان کرد: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، همه مردم و همه دستگاه‌ها باید به وظایفشان عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس خود را با صداوسیما و اصحاب رسانه همسنگر می‌داند، اضافه کرد: رسانه ملی می‌تواند با تکیه بر واقعیات، احساس امنیت را به درون جامعه انتقال کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به چالش‌های جدی ترافیکی در استان گیلان، تصریح کرد: هم پلیس و هم رسانه برای رفع چنین چالش‌هایی در مقابل مردم مسئول هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه تعامل جدی میان پلیس و رسانه ملی، نظم و امنیت در جامعه را پررنگ‌تر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رسانه پرمخاطبی مثل تلویزیون می‌تواند در زمینه آگاهی بخشی عمومی در حوزه‌های انتظامی موثر باشد.#