صفیر گیلان،فرمانده انتظامی شفت از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان  از شفت؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در این گفت‌وگو ، با بیان اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی در ادامه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شالماء در اجرای طرح مبارزه با قاچاق به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که قصد پیاده‌سازی آرد در یک شرکت توزیع دان طیور را داشت، برخورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع را کشف کردند افزود: خودرو مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی ارزش آردها را بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۶ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
سرهنگ شعبانی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست برای اثرگذاری و افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری