همزمان با فراخوان کشوری پویش اهدای خون؛

پویش “گلی به رنگ خون، هدیه‌ای به رنگ خون” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

  پرینت
پویش “گلی به رنگ خون، هدیه‌ای به رنگ خون” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
شناسه خبر : 56052 | تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400 - 19:05 | 117 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛به همت کانون دانشجویی انتقال خون و با همکاری کانون فیلم و عکس و انجمن علمی پزشکی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پویش “گلی به رنگ خون، هدیه‌ای به رنگ خون”با حضور دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از دانشجوبان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ همزمان با فراخوان کشوری پویش اهدای خون سازمان انتقال خون ایران و به همت کانون انتقال خون و با همکاری کانون فیلم و عکس و انجمن علمی پزشکی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پویش “گلی به رنگ خون، هدیه‌ای به رنگ خون” صبح امروز- پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با همراهی جمعی از دانشجویان و اعضای کانون‌های دانشجویی و کارکنان این معاونت در سازمان انتقال خون استان گیلان حضور یافتند و با اهدای خون خود، در راستای حفظ و ارتقای کیفیت حیات بیماران نیازمند به دریافت خون و فراورده‌های خونی و با هدف زندگی بخشیدن به همنوعان نیازمند خون گامی موثر برداشتند.

دکتر فردین مهرابیان ضمن اهدای خون با ارزشمند شمردن تلاش‌های تمامی فعالین دانشجویی اظهار کرد: حضور و تلاش کانون‌های دانشجویی مانند کانون انتقال خون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای گسترش فرهنگ اهدای خون و فراورده‌های خونی و هم‌چنین، در افزایش میزان فعالیت‌های میدانی و اجرای هرچه بیشتر پویش‌هایی نظیر اهدای خون، اهدای پلاکت و پلاسما بسیار حائز اهمیت بوده و نقشی پررنگ و کارآمدی را ایفا کرده‌ است.

وی افزود: اهدای خون، اهدای زندگی به هم‌نوعانمان است و باید فرهنگ‌سازی درستی در این زمینه انجام گیرد و هریک از ما وظیفه داریم به شکرانه‌ی سلامت خود در این امر مهم مشارکت داشته باشیم و برای اهدای خون به صورت مرتب اقدام نماییم.

در این پویش با حضور مسوولان سازمان انتقال خون ضمن یادآوری پیشتازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی‌ گیلان در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت جامعه، از فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ی این مجموعه تقدیر شد.

لازم به ذکر است: این پویش به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور آشنایی دانشجویان با فرهنگ اهدای خون و ترغیب آنان برای انجام امور داوطلبانه اجرا شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید مشترک معاونان بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان رودبار
انتخاب مرتضی بصیری توچائی تنها معلم گیلانی به عنوان معلم نمونه کشور
آخرین وضعیت تبدیل وضعیت کارگران شرکتی شهرداری رشت
محمد پورپیر به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لشت نشاء منصوب شد
پیگیری‌های ملی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای توسعه نظام سلامت استان
تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ایجاد رشته‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد مامایی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.