رییس ستاد انتخاباتی جمعیت یاران انقلاب اسلامی شهرستان تالش در پیامی انتصاب دکتر اسدالله عباسی را به عنوان استاندار جدید گیلان تبریک گفت.

صفیر گیلان؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر

جناب آقای دکتر اسدالله عباسی

استاندار محترم گیلان

انتصاب فرزند برومند و نام آشنای گیلان را پاسخی شایسته به شعور، همت و بصیرت سیاسی مردمان گیلان می‌دانیم و بی‌شک روی کارآمدن مدیران انقلابی، توانمند و جهادی، نویدبخش فصلی نو در توسعه و پیشرفت استان گیلان، بالاخص در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، خواهد بود.

ستاد یاران انقلاب اسلامی به‌نوبه خود و به نمایندگی از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان تالش اعم از اهل تشیع و تسنن که به‌مثابه ید واحد با مشارکت حداکثری در انتخابات و رای قاطع به رئیس جمهور منتخب، بصیرت و حمایت خود از نظام را یک بار دیگر نشان دادند ،این انتصاب به‌جا و شایسته را خدمت حضرتعالی و مردم شریف استان گیلان تبریک عرض می‌نماید.

تجربه گرانقدر حضرتعالی در مسولیت‌های پیشین در هر دو قوه مجریه و مقنّنه، و آگاهی از استعدادهای بالقوه و منابع بی‌بدیل شهرستان تالش بر کسی پوشیده نیست و صحبت از منابع بی‌بدیلِ پهناورترین شهرستان این خطه سرسبز و منافع سرشاری که توجه به آن‌ها برای اقتصاد شهرستان و استان به‌همراه خواهد داشت، توضیح واضحات خواهد بود.

بی صبرانه در آغازین روزهای این انتصاب مبارک، منتظر تشریف فرمایی حضرتعالی به شهرستان تالش هستیم، امید داریم با بیان بی‌واسطه درد دل‌های نخبگان و دلسوزان، و بازدید میدانی از محرومیت‌ها و معضلات متعددی چون بلاتکلیفی پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی نیمه تمام جاده‌ای، ریلی و بندری، نبود بنگاه‌های اقتصادی فعال و اشتغال‌زا، مشکلات محیط زیستی و منابع طبیعی که این شهرستان در زیر نقاب سبز خود از آن‌ها رنج می‌برد و بویژه استفاده از نیروهای نخبه و جهادی و بومی شهرستان جهت رفع مشکلات،گامی موثر در توسعه و بالندگی شهرستان تالش برداشته شود.

موفقیت، سلامت و سربلندی حضرتعالی در خدمت به مردم شریف گیلان را از خداوند متعال خواستاریم.

فیروز اکرامی

رییس ستاد انتخاباتی جمعیت یاران انقلاب اسلامی شهرستان تالش