صفیر گیلان؛حیدر محقق‌دوست، سرپرست شهرداری ماکلوان در پیامی، مردم شریف شهر ماکلوان را به حضور پرشور در رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ حیدر محقق‌دوست، سرپرست شهرداری ماکلوان در پیامی، مردم شریف شهر ماکلوان را به حضور پرشور در رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نماد سرافرازی ملتی است که فریاد حق طلبی، استقلال و آزادی را در عرصه گیتی طنین ‌انداز کرد و راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب نیز نماد و پیامی روشن برای نمایش وحدت، اقتدار و انسجام ملی ملت دلیر ایران در برابر جهانیان است.

یوم الله ۲۲ بهمن، تجلی عزمی ملی و دینی، همراه با وفاق و همدلی بین مردم و گروه ها و جریان های سیاسی است که همگی با هدف مشترک، دستیابی ایران عزیز به قله های بلند افتخار و سربلندی  را فریاد می زنند و در این مسیر، همراه و همگام هستند.

در طلیعه بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ۲۲ بهمن، حماسه ای ماندگار به دست مردم عزیزمان رقم خواهد خورد.

ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم عزیز و حماسه ساز شهرستان فومن به ویژه مردم شریف شهر ماکلوان دعوت می کنم تا بار دیگر در صفوفی مستحکم و با گام‌ هایی مقتدرانه، حضوری تاریخ ساز در حماسه مردمی یوم ‌الله ٢٢ بهمن داشته باشند تا در کنار یکدیگر، با آرمان ‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق نماییم.

لازم به ذکر است امسال با توجه به شرایط  کرونا و ضرورت توجه به سلامتی همشهریان عزیز و طبق هماهنگی های صورت گرفته،  راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر ماکلوان به صورت خودرویی و موتوری برگزار می گردد و این حضور بزرگ و ارزشمند، مانند همیشه متضمن تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

حیدر محقق‌دوست
سرپرست شهرداری ماکلوان