رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت “سردار دل‌ها” سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، پیامی صادر کرد.

صفیرگیلان/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب دا)؛ در متن این پیام آمده است:

۱۳ دی ماه ، یادآور سالروز شهادت مظلومانه و افتخار آفرین سردار دل ها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با تاسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دفاع از اقتدار و امنیت ایران اسلامی و مسلمانان مظلوم و ستمدیده، دعوت حق را لبیک گفت و با شهادت خود و یارانش، مقاومت و پایداری را به منصه ظهور رساند.

بی تردید نام گذاری سالروز شهادت سردار دلها به عنوان “روز جهانی مقاومت”، نشان از اهمیت محور مقاومت و فرصتی برای تبیین آرمانهای شهدای گرانقدری است که برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب جان خود را فدا کردند.

در سال های اخیر، امنیت ملت بزرگ ایران، مرهون جهاد مقتدرانه آن سردار بزرگ و همرزمان اوست و بی‌شک، مشعل فروزان مقاومت با شهادت این سرداران هرگز خاموش نخواهد شد و محور مقاومت تا رهایی امت مسلمان از سلطه استکبار و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، مکتب شهیدسلیمانی با همت و تلاش پرورش یافتگان این مکتب تا حذف کامل نظام سلطه ادامه یابد.

دکتر محمدتقی آشوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان