صفیر گیلان؛مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، بیان کرد : باید تدابیر لازم به منظور استقبال و میزبانی شایسته از گردشگران در این منطقه در نظر گرفته شود تا بتوانیم به بهترین شکل میزبانی شایسته ای از گردشگران بعمل آید.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی جلسه کمیته زیباسازی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، معاونین و مدیران و سایر اعضای این کارگروه به‌منظور پیش‌بینی تدابیر لازم جهت میزبانی از گردشگران برگزار شد.

بنابراین گزارش مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، بیان کرد : باید تدابیر لازم به منظور استقبال و میزبانی شایسته از گردشگران در این منطقه در نظر گرفته شود تا بتوانیم به بهترین شکل میزبانی شایسته ای از گردشگران بعمل آید.

در این جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود شرایط حضور گردشگران و زیباسازی محیط شهری منطقه ارائه نمودند.

گفتنی است از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست، زیباسازی نوار ساحلی، رنگ آمیزی جداول، نورپردازی مناسب ،نام گذاری خیابان و معابر ، نصب تابلوهای راهنمایی ، درختکاری و گل آرایی فاز تجارت و محدوده منطقه آزاد انزلی بود