مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به بلاتکلیفی بیش از سه دهه‌ای درمانگاه منجیل گفت: اقدامات اولیه و مجوزات لازم از وزارت بهداشت اخذشده و عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی آن به‌زودی شروع می‌شود

صفیر گیلان، حسین ابراهیمی مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجلاس بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رسول اکرم (ص) رشت با اشاره به گستردگی خدمات بیمه درمان تأمین اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: برخورداری از درمانگاه نیاز مبرم هر منطقه بوده و به‌روزرسانی خدمات درمانی در اولویت قرار دارد.
وی مردمی کردن خدمات در همه سرفصل‌ها را اثربخش توصیف کرد و افزود: طرح‌های در دست اقدام خوبی در حوزه درمان گیلان داریم که بخشی از آن در سال آینده به ثمر می‌رسد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به بلاتکلیفی بیش از سه دهه‌ای درمانگاه منجیل گفت: اقدامات اولیه و مجوزات لازم از وزارت بهداشت اخذشده و عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی آن به‌زودی شروع می‌شودو در بازه زمانی شش ماه الی یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
ابراهیمی از ارتقای درمانگاه فومن خبر داد و بیان کرد: درمانگاه فومن در حین خدمات‌رسانی در حال بازسازی است و شبانه‌روزی می‌شود.
وی از احداث درمانگاه بیمارستان رسول اکرم رشت خبر داد و افزود: کلنگ احداث این درمانگاه به زمین‌خورده و در آینده نزدیک راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از احداث مجموعه درمانی و تفریحی در لاهیجان خبر داد و گفت: تعهد قراردادی ساخت درمانگاه چندمنظوره لاهیجان ۱۸ ماه بوده که در حال انجام است.
ابراهیمی از احداث درمانگاه در دو شهر رضوانشهر و شفت خبر داد و بیان کرد: کارهای مقدماتی ساخت درمانگاه در این دو شهر انجام‌ شده که جامعه هدف خوبی را هم در برمی‌گیرد.
وی از راه‌اندازی درمانگاه در خمام خبر داد و افزود: با تعریف زمین که اخیراً به مدیریت درمان هبه شده عملیات احداث درمانگاه در خمام آغاز می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از راه‌اندازی مجتمع رفاهی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت خبر داد و گفت: این مجموعه دارای فضای ورزشی، تفریحی، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و واحد اقامتی است.
ابراهیمی با اشاره به چالش کمبود نیروی انسانی در برخی مراکز درمانی گیلان بیان کرد: تعداد زیادی از نیروهای بیمارستان رسول اکرم امسال و سال آینده بازنشسته می‌شوند و با چالش جدی در این بخش مواجهیم.
وی از راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان رسول اکرم رشت خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که معطل نیروی انسانی مانده است.
  • منبع خبر : فارس