اختصاصی/صفیر گیلان؛ طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و استاندار گیلان افتتاح شد. استاندار گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به آسیب‌های وارد شده به کشور به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این ویروس سلامتی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و استاندار گیلان افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به آسیب‌های وارد شده به کشور به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این ویروس سلامتی همه مردم را به‌خطر انداخت و کشور ما نیز به‌تبع آن دچار خساراتی شد.

ارسلان زارع حضور موثر نیروی زمینی ارتش برای رفع مشکلات ناشی از کرونا در گیلان را یادآور شد و بیان کرد: یکی از عواملی که منجر شد آسیب‌های کرونا در کشور حداقلی باشد وحدت میان تمام ارکان نظام به‌ویژه نیروهای مسلح بود که با اقداماتی نظیر گندزدایی و غربالگری افراد میزان خسارات را کاهش دادند.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش برای کاهش آثار مخرب ناشی از شیوع کرونا در استان گیلان اقدامات بسیار مفیدی را انجام داده است که مردم این خدمات ارزنده را می‌بینند و سپاسگزار آنها نیز هستند تصریح کرد: افتتاح بخش اورژانس بیمارستان فومن گوشه‌ای از این خدمات شایسته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمات نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش در استان گیلان علاوه بر ارزش مادی ارزش معنوی بسیار زیادی دارد خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی همواره دغدغه خدمت‌رسانی به مردم دارند و کمک‌های خیرخواهانه نزاجا نیز از چشم مردم استان پنهان نخواهد ماند.

خبرنگار/زلیخا صفری

گالری_01 photo_2020-08-22_08-21-491