صفیر گیلان/تقوی افزود ؛کتابخانه عمومی امام علی (ع) کلاشم شهرستان شفت، به عنوان یکی از کتابخانه های عمومی فعال استان گیلان است

اختصاصی/صفیر گیلان ؛مراسم افتتاح و بازگشایی کتابخانه عمومی روستای کلاشم شفت با حضور موسی فکور  سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان،مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان،فرماندار شفت،رئیس کتابخانه عمومی شفت،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ،شهردار و رئیس شورای شهر شفت  و دیگر مسئولان برگزار شد.

«یاسر تقوی» مدیرکل کتابخانه های گیلان با تقدیر از مدیریت و مجموعه کتابخانه عمومی شفت کتابخانه کلاشم شفت را بهترین کتابخانه روستایی استان معرفی کرد و گفت: این کتابخانه برای استفاده عموم از این فضا و برای ارائه خدمت به مردم بهسازی شده است.

وی افزود ؛کتابخانه عمومی امام علی (ع) کلاشم شهرستان شفت، به عنوان یکی از کتابخانه های عمومی فعال استان گیلان است که در سال جاری با اختصاص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بهسازی و با افتتاح بخش کودک در این کتابخانه در اختیار اعضا و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

تقوی تصریح کرد ؛این کتابخانه دارای بخش‌های متنوعی چون بخش کودک، نوجوان، بخش مطالعه، مرجع، نشریات، دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی از مراکز مهم فرهنگی در گیلان است.

گفتنی است  کتابخانه ۲۵۰ عضو فعال و ۱۲ هزار جلد انواع کتاب در برای سنین کودک، نوجوان و بزرگسال در علوم مختلف دارد

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری