سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان،

کتابخانه های عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر هستند

  پرینت
کتابخانه های عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر هستند
شناسه خبر : 75417 | تاریخ انتشار : 13 آذر 1402 - 23:15 | 136 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان ؛سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان بر ضرورت ترغیب افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به خواندن کتاب و مطالعه گفت: مطالعه کتاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

اختصاصی /صفیر گیلان ؛مراسم افتتاح و بازگشایی ساختمان بهسازی شده کتابخانه عمومی  امام علی روستای کلاشم شفت با حضور موسی فکور  سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان،مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان،فرماندار شفت،رئیس کتابخانه عمومی شفت،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ،شهردار و رئیس شورای شهر شفت  و دیگر مسئولان عصر امروز برگزار شد.

موسی فکور  اظهار کرد: بسیاری از موضوعاتی که می‌خواهیم به نسل آینده منتقل کنیم، از طریق کتاب تأثیر گذارتر است و بنابراین کتاب‌هایی که در مورد تاریخ کشور و به ویژه دوران دفاع مقدس نگاشته شده را می‌توان در معرض مطالعه نوجوانان و جوانان قرار داد.

وی افزود: بشر برای رسیدن به کمال نیازمند مطالعه کتاب است و بر همین اساس پیامبران با کتاب آمدند و پیامبر اکرم (ص) با کتاب قرآن آمد و به ما فهماند که برای رسیدن به کمال و سعادت باید کتاب مطالعه کرد.

سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان ادامه داد: فضای خوبی برای مطالعه در این شهرستان فراهم شده است و از این‌رو باید برای نوجوانان و جوانان انگیزه کافی کتابخوانی هم ایجاد کرد.

وی بر لزوم ترغیب فرزندان به خواندن کتاب توسط خانواده‌ها تاکید و تصریح کرد: بیشتر آسیب‌های اجتماعی به دلیل اینست که فرزندان مان کمتر به سمت کتاب می‌روند بنابراین باید برای رسیدن به کمال انسانی آنها را به مطالعه کتاب سوق دهیم.

فکور به تاثیر  وجود کتابخانه های عمومی در روستا ها در راستای افزایش انگیزه کتابخوانی و مطالعه اشاره و افزود: کتابخانه عمومی روستایی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر هستند .

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
پدر شهید ابراهیم عبدی از پیر خادمان اهل بیت(ع) آسمانی شد
آتش سوزی مهیب در تنها شهرک چوبی زیارتی ایران/صدها باب مغازه طعمه حریق شد
شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت در شعله های آتش
۳۲ تخت بستری به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اهدا شد
برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شرکت است
بازدید شهردار رشت از روند کاشت درختان اصیل و بومی در ورودی شهر رشت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.